Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Examen-topic

Gestart door Sjors, mei 16, 2008, 20:18:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Geschiedenis ging gelukkig goed ;D
Is al dat leren niet voor niks geweest :P

LC

Ja, vond hem niet zo moeilijk. Heb wel een voldoende denk ik :)

poltergeist

Hoe ging het met de oorlogen en de electromagnetische velden?

Lies

Wiskunde ging wel redelijk oke geloof ik
durf alleen nog niet na te kijken :p

hillo

Natuurkunde ging best goed! ;D

Ik gok in ieder geval dat ik rond de 6.5 heb :o

Ulysses

Citaat van: hillo op mei 20, 2008, 17:57:02 PM
Natuurkunde ging best goed! ;D

Ik gok in ieder geval dat ik rond de 6.5 heb :o

Bij ons waren er zegmaar TWEE mensen die hem af hadden, van de veel meer.. Dus ik ben niet vrolijk..

Dit betekent wsl een HER voor mij en daar zit ik niet echt op te wahten eigenlijk.. :-X
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Ulysses

Biologie.. 't blijft bio.. ::)

't zijn toetsen die je maakt en waarvan  je vervolgens geen idee hebt hoe 't ging.. Ik moest een 4,1 halen, die heb ik wel, verder maakt het me niet zoveel uit.. :P

Moet wel zeggen dat er opmerkelijk weinig meerkeuze vragen waren ten opzichte van voorgaande jaren.. :-\
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes

Zijn jullie ook telkens drie kwartier tot een uur voor tijd al klaar? :-\
Ik heb dat tot nu toch nog bij elk examen gehad :P
En ik moet zeggen, dat wachten is echt saai :P

Ik had vandaag aardrijkskunde, dat ging wel matig :P Maar mocht een 3,8 halen en dat heb ik wel gehaald :P
En ik had ook nog engels.. en dat ging wel goed ;D

alfroj

waarop wacht je dan? bij ons was iedereen altijd een uur van tevoren klaar :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Lies

Engels vond ik een beetje tegenvallen eerlijk gezegt.. veel onbekenede woorden moeten opzoeken, en meerkeuze waarbij alle antwoorden wel hadden gekunt :p.

alfroj

vriend van me had een 10 voor zn eindexamen Engels :P kreeg ie als cadeau een boek van Shakespeare, hij was erg blij -.-
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Ik ben meestal een halfuur van tevoren klaar (bij Nederlands en Bio), inclusief nakijken enzo, maar ik wil graag m'n opgaven meenemen, want daar zet ik ook m'n antwoorden in (makkelijker nakijken thuis), dus ik blijf tot het eind :P Nog maar een keer nakijken, en nog 's.. en nog 's..

Bio had inderdaad onwijs weinig meerkeuze :o maar ik had ze wel allemaal goed ;D Ik heb ongeveer 54 van de 71 punten dus dat is 7.5 à 8 ;D Ik hoop een 8, want dan sta ik die ook

Marloes

Wij mogen niet eerder gaan :(

Lies

Tot nu toe alleen bij Engels eerder klaar, toen maar na arhuis gegaan, had geen zin om 3kwartier te wachten.. bij andere vakken idd wachten tot ook de verlengerd klaar zijn.

hillo

Citaat van: Marloes op mei 22, 2008, 08:08:09 AM
Wij mogen niet eerder gaan :(

Volgens het officiële examenreglement mag 't gewoon, dus dan mag jij het ook, rare school :P

Vandaag had ik Latijn en ik had dus echt níks geleerd :P Ik sta voor m'n SE een 8.9 dus kan veel hebben :) Maargoed, er kwamen dus maar twee teksten op die we al eerder vertaald hadden en daarvan had ik er dus 1 nog nooit van m'n leven gezien en moest ik er allemaal vragen over gaan beantwoorden :P Het ging dan ook erg slecht... Maargoed, net nagekeken en door de eerste tekst en de proefvertaling heb ik rond de 7 gehaald denk ik, dus dat is wel fijn :) Maar ik wil graag één 9 op m'n eindlijst, dus misschien, als ik er nadat ik geslaagd ben nog net zo over denk, ga ik wel herkansen :P