Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Reactietopic

Gestart door Mathidinkske, mei 16, 2008, 22:42:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mathidinkske

Hier kan je reacties op het spel leveren die je niet in je verhaal zal verwerken.
Hou het ontopic!!

Belangrijke opmerking! Als spelsetting hebben jullie gekozen in verhaalstijl, dus in het verhalentopic wil ik enkel berichten die verder schrijven aan het verhaal! Jullie mogen schrijven dat jullie met elkaar praten, maar maak ze lang genoeg!
Berichten in het verhalentopic moeten minstens 5 zinnen bevatten!

Wie zijn de weerwolven?

Mathidinkske

Bijeffect 1

Één van jullie moet iemand aanduiden die niet geschikt is als burgemeester, die dat op zijn/haar beurt weer moet doen.

Geen burgemeester:
Yolanda ->

Wel burgemeester:
Yolanda, Bram, Maarten, Sjors, Lennart, Furbinator, Pieter en Evelien

DUS: Yolanda moet nu iemand aanwijzen die ze niet geschikt vind als burgemeester. Diegene die aangeduid wordt moet dat ook doen en zo verder. Yolanda kan zelf ook nog eens gekozen worden als niet-burgemeester! Het is random bepaald wie er mag starten...

Dus Yolanda: Wie mag er volgens jou geen coördinator/burgemeester zijn?

Wie zijn de weerwolven?

Ulysses

#2
Om het toch maar in de verhaal sfeer te houden..


Hé, superman! Yo bleef staan en luisterde aandachtig.. "Breng je stem uit op de persoon die geen burgemeester moet worden.."

Yo dacht diep na. Wie van deze mensen is geen goede leider..? Sjors heeft een forum, lennart is creatief.. Langzaam maar zeker had ze een heel lijstje staan, iedereen had wel z'n goede kanten, dus werd het tijd om af te strepen.. Hè verdorie, iedereen had ook z'n minpunten.. Je zou haast gaan denken dat we met mensen en niet met superhelden te maken hebben..

Er bleef maar één criterum over.. Overlevingskans.. Zo geschiedde het, Yo leverde haar stem in...


Yolanda -> Bram :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


WIDMJokertje

Yolanda -> Bram -> Sjors
Terug van geweest, ofzo?

Sjors


Mathidinkske

Geen burgemeester:
Yolanda -> Bram -> Sjors -> yolanda ->

Wel burgemeester:
Maarten, Lennart, Furbinator, Pieter en Evelien

Wie zijn de weerwolven?

Ulysses

 :-X Nu moet ik WEER iemand teleurstellen..

Srry, blame Sjors.. ;)

Yolanda -> Bram -> Sjors -> yolanda -> Pieter
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Pieter

Die 2 keer Yolande snap ik niet maarja,

Yolanda -> Bram -> Sjors -> yolanda -> Pieter -> Lennart

Mathidinkske

Enkel Furbinator, Evelien en Maarten komen nog in aanmerking. De keuze die Lennart maakt kan cruciaal zijn...

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Yolanda -> Bram -> Sjors -> yolanda -> Pieter -> Lennart -> Evelien
Is that you in the button's box, making all that noise?

eefisinlove

Yolanda -> Bram -> Sjors -> yolanda -> Pieter -> Lennart -> Evelien -> Furbinator

Mollemaarten

Citaat van: eefisinlove op mei 21, 2008, 19:10:15 PM
Yolanda -> Bram -> Sjors -> yolanda -> Pieter -> Lennart -> Evelien -> Furbinator

Wat dus inhoudt dat ik burgemeester ben? :o
Echt super mensen, dat jullie zoveel vertrouwen in mij hebben. En ik ga jullie beloven deze plicht naar eer en geweten te vervullen, en ga jullie echt niet teleurstellen, dit keer niet!

Mathidinkske

Morgen deadline, nog geen gegevens ontvangen...

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Volgens mij kun je dan verhaalvorm afschrijven als WvW-vorm :( Het trekt totaal niet.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Sjors