Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 1

Gestart door hillo, mei 17, 2008, 20:30:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

8 kandidaten... 1 mol... Wie is de mol?

Het spel begint in Zwolle en meteen krijgen de kinderen een opdracht. Amin en Lara gaan een radiozender bemannen en moeten gevonden worden door de andere zes, die verdeeld zijn in 2 groepen: de jongens Beau, Joost & Jelani en de meisjes Naomi, Iris & Sioux. Slechts 500 euro van de mogelijke 1500 euro wordt verdiend en Amin en Lara maken kans op een vrijstelling. In de hoogste toren van Zwolle moet afgedaald worden en proberen Amin en Lara de vrijstelling te winnen. Weinig kans, want Naomi pakt meteen het koffertje met de vrijstelling. Veel geld wordt er verdiend en alleen Joost verdient niks. Is hij de mol?



Nee, want bij de test blijkt het Joost die het minst afweet van de mol. Hij moet dan ook meteen naar huis...

Wat vond je van aflevering 1 van Wie is de Mol Junior?

hillo

Ik vond het best leuk, al kan het natuurlijk niet tippen aan de echte series, maar de kids zijn tof en spelen het goed :) Ik heb m'n mol gebaseerd aan de hand van spanning op de gezichten bij de executie, omdat ik, ongetwijfeld ten onrechte, denk dat kinderen geen steracteurs zijn. Beau en Jelani kwamen allebei een beetje gemaakt over toen ze groen kregen (de reactie kon in ieder geval goed gespeeld zijn) en Iris is nooit ingetypt, maar zat er erg zelfverzekerd bij. Daarbij reed Beau de sloot in en had ook Iris problemen met haar fiets. Ik kom dan tot ook tot het volgende lijstje:

1) Iris
2) Beau, al betwijfel ik of de mol meteen zo duidelijk verdacht wordt
3) Jelani
4) Sioux
5) Amin
6) Naomi
7) Lara

WIDMJokertje

Super, Super leuk!  ;D
Terug van geweest, ofzo?

Jessikip

Ik heb maar een klein stukje gezien.
Ik vond er niet zo heel veel aan.
Volgende week zal ik eens de hele aflevering bekijken.
-XxX-? Jessikip

Martinulus

Ik vond het geweldig. Precies die molsfeer, maar ik vind het wel leuk dat het iets kinderlijker is. Dat maakt het een vrolijk geheel.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Mathidinkske

#5
Leuke aflevering.

OPDRACHT 1:
Het lijkt me mogelijk dat de mol ervoor heeft gekozen om illigaal te doen, daar de mol dan een vrijstelling kan krijgen, wat de mol natuurlijk wist. Maar aan de andere kant, de mol zou beter die vragen gaan verknoeien...

Beau reed al onmiddellijk in de sloot waardoor een mollenboekje verloren ging en tijd. Mollenstreek of toeval?
Joost vertrouwde het alvast niet...

OPDRACHT 2:
Amin wist het weer te verknoeien ::) Verder had Naomi direct de vrijstelling. Verdacht? Toeval?

TEST & EXECUTIE:
Test... Joost zette in op Beau en Naomi. Dus zij zakken op mijn mollenlijst...

RESULTAAT:
[Mollie1] Mollentop aflevering 1[Mollie1]
[Mollie1] Lara (10%)
2. Amin (9%)
3. Naomi (7%)
4. Jelani (4%)
4. Beau (4%)
6. Iris (2%)
7. Sioux (1%)

Wie zijn de weerwolven?

WIDMJokertje

Die van mij

[Mollie1] Mol Kansen Aflevering 1  [Mollie1]
[Mollie1] Beau
2. Lara
3. Iris
4. Jelani
5. Amin
6. Sioux
7. Naomi
Terug van geweest, ofzo?

hillo

Kijkcijfers aflevering 1: 147.000

Best goed lijkt me! :)