Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 2

Gestart door Mathidinkske, mei 24, 2008, 23:04:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mathidinkske

Met nog 7 kandidaten te gaan is niemand meer te vertrouwen...

Slechts 700 vierduiten verdient... De eerste opdracht lukte aardig met de foto's, al hadden Sioux en Naomi wel eerder kunnen bedenken dat 'kledij' al genomen was. Beau was zo vriendelijk om verder te gaan met de opdracht. Maar bij het woord 'prijs' beseft hij dat er geen letters op mogen staan! Nieuwe foto dus. Jelani, die een verhaal moest onthouden waar de gefotografeerde woorden instonden, had alles goed ingestudeerd, maar had slechts 3 van de 5 foto's goed. En dit leverde slechts 200 vierduiten op, enkel en alleen omdat kleren 2 keer gefotografeerd was en omdat zak niet meervoud maar enkelvoud moest zijn. Bij de tweede opdracht moesten Jelani, Lara en Beau schatten opgraven, waar de rest de coördinaten van moesten zoeken. Dat lukte aardig, alhoewel Naomi een bordje met drie cijfers als coördinaat beschouwde... Verder heeft Lara de eerste en tevens laatste schat gevonden, als een soort van 'Kinder Surprise'. 500 vierduiten voor de pot... Toen volgde de test... Hoofdverdachten daarin waren Lara, Beau en Sioux.



Maar in de mol kunnen ook de meest verdachten afvallen. Dat bleek wel, want het was Sioux die naar huis moest. Zij had blijkbaar de verkeerde mol in gedachten. En toen waren er nog 6!

Wat vond je ervan? [jumpiej]

Wie zijn de weerwolven?

hillo

Kijk eens hoe aardig ik voor je geweest ben, ik heb alleen jouw tekst wat aangepast! :P

En het is Jelani of Iris :)

Marloes

Ja, deze tekst is cool 8) ;D :P

hillo

Sioux moest huilen Marloes :( Ik denk dat ze best wel geliefd was bij de groep...

Marloes

Ahhhhh :'( :'( Dat vind ik nou echt zielig :(

WIDMJokertje

Leuke aflevering, mooie opdrachten.
Alleen die schatten waren wel erg klein hoor!  :P
Terug van geweest, ofzo?

poltergeist

Was het gistere overdreven reactie mol?

Woeps, gemist  :-\

Sjors

Die Naomi reageert echt fantastisch

hillo

Inderdaad :P Kleine actrice is het :P

"Ja! Eerlijk gezegd vond ik het wel een beetje dom van je hoor.. :-\"

Juudith

Ik vind het geweldig. ;D Toen ze dr armen over elkaar heensloeg "Nou, dat wissik toch nie" geweldig! :D
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

WIDMJokertje

Citaat van: Juudith op mei 27, 2008, 22:15:20 PM
Ik vind het geweldig. ;D Toen ze dr armen over elkaar heensloeg "Nou, dat wissik toch nie" geweldig! :D
Inderdaag ja!  ;D
Terug van geweest, ofzo?

hillo