Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Forummeeting

Gestart door mailman45, september 13, 2004, 23:07:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Forummeeting?

Ja!
11 (84.6%)
Nee, omdat...
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Susa

als sjors mag, mag ik ook wel :P, sjors kan dan op me passen :P.

mailman45

Ik was gisteren met de trein weg. Ik kwam erachter, dat je vanuit Groningen binnen twee uur in Utrecht bent, als je daar de trein van 17 minuten over het uur neemt. Dat is de intercity naar Den Haag, je hoeft er dus alleen maar voor in Utrecht uit te stappen (en in Groningen op tijd instappen uiteraard.......).

Maastricht-Grongingen is pas een kl......-eind, ik vertrok om half acht en was 11.55 in Groningen, Ik heb me er wel vermaakt, gelukiig hoefde ik niet lang door de regen te lopen, naar het Groninger museum.

Dat laatste is trouwens een ideale bestemming voor een schoolklas (om jullie begeleiders compleet radeloos te maken bedoel ik, want je raakt elkaar daar gegarandeerd kwijt.

Voorp staat dat het gewoon een leuke dag moet worden. Wie er echt geinige ideeen heeft: zet ze hier neer.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Lies

Citaat van: susa op september 15, 2004, 22:54:48 PM
als sjors mag, mag ik ook wel :P, sjors kan dan op me passen :P.

Als dr nou jnog iemand vlak bij woonde kon die op mij passen  :(



Citaat van: mailman45 op september 16, 2004, 11:50:23 AM
Ik was gisteren met de trein weg. Ik kwam erachter, dat je vanuit Groningen binnen twee uur in Utrecht bent, als je daar de trein van 17 minuten over het uur neemt. Dat is de intercity naar Den Haag, je hoeft er dus alleen maar voor in Utrecht uit te stappen (en in Groningen op tijd instappen uiteraard.......).

Maastricht-Grongingen is pas een kl......-eind, ik vertrok om half acht en was 11.55 in Groningen, Ik heb me er wel vermaakt, gelukiig hoefde ik niet lang door de regen te lopen, naar het Groninger museum.

Dat laatste is trouwens een ideale bestemming voor een schoolklas (om jullie begeleiders compleet radeloos te maken bedoel ik, want je raakt elkaar daar gegarandeerd kwijt.

Voorp staat dat het gewoon een leuke dag moet worden. Wie er echt geinige ideeen heeft: zet ze hier neer.


Hoe zou ik daar dan moeten komen? fiets word zo gestolen!!! Groninger museum was trouwens vast saai :P

Ojah en groningers zijn vaak nog al lang, vooral kinderen, dus raak je ze niet snel kwijt :P en trouwens wat moet zo'n klas in zo'n saai museum?
Wij gaan alleen surveivelen :-[ wadlopen of winkelen in de derde. Dan kun je kiezen uit Parijs, Rome, of barcelona  ook niet echt boeiend





trouwnes die trein ging wel erg veel sneller als auto maar ja.

mailman45

Er gaan in Groningen toch ook bussen, heb ik gisteren gezien, van die groengele.......die zullen ze niet snel stelen :)

Misschien als er wat meer mensen meegaan, dat je dan wel mag.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Susa

woont lianda niet bij jou dan elise?? dat dacht ik altijd, en monique, als jij meegaat, kan sjors ook op jou passen :P

Lies

Sjors de babyzitter ;) neej grapje hoor :P. neej lianda woont in Zuid holland, eindje verder :P trouwens susa, jij was gisteren wel erg bezopen :P

li-tje

ik woon op goeree overflakkee, ligt tussen zh en zeeland. utrecht weet ik nie hoe lang da is. Mar dan moet ik de bus zkrs nemen nar rotterdam en dan verder naar utrecht, dat is al gouw 2 u.

Lies

We zouden het ook in Growningen Kunnen houden :P lekker dichtbij!
Of in Friesland ik ook wel best  ;)
Drenthe is maar 5 mintune  verderop :)

li-tje

mar dan ist uit maastricht weer zo'n rotend. Mar waarom doen we het nie bij mij?? Dan zorg ik da mn ouders weg zijn enzo.

Monique

net als me buurmeisje? :P die had haar ouders een keer 10 gulden nog gegeven, en gezegt, zogaan jullie hier maar van uit eten en de hele avond weg terwijlik me verjaardag vier....
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

10 euro? zijn ze zeker patat gaan eten.
Maar van dat Friesland en zo was ook maar een grapje hoor.

Susa

Citaat van: BlackGirl29Eli op september 18, 2004, 10:00:53 AM
Sjors de babyzitter ;) neej grapje hoor :P. neej lianda woont in Zuid holland, eindje verder :P trouwens susa, jij was gisteren wel erg bezopen :P
uh stil, ik weet nog wel dingen heel goed hoor, jij zei dat nijntje een vieze trance nicht was en dat von ik helemaal neit leuk!, de rest weet ik niet meer zo goed, eigenlijk, maar ik kwam in me bed terecht hoor;)

li-tje

Is nijntje dan geen vieze trance nicht?"?? :P

Lies

Ik denk dat mijn ouders mij niet naar een meeting laten gaan, strax  zijn jullie gangsters die mij willen ontvoeren

Susa

bel ik je ouders wel op, als ze je niet laten gaan dat ik je kom halen, en dan kost het wel losgeld en anders killen we je gewoon.