Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 5

Gestart door hillo, juni 14, 2008, 18:56:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

De kamer van de mol... of toch niet?

Met nog 4 kandidaten in het spel is de finale in zicht! Maar eerst moeten Jelani en Lara hun 2 medekandidaten nog door Zwolle loodsen en het middelpunt van drie locaties vinden! Daarbij is contact tussen beide teams via walkie-talkies, maar op mysterieuze wijze is dit contact niet helemaal je-van-het. Molde Amin de walkie-talkies? Of was dit alles te wijten aan Lara of Naomi? Jelani hield zich afzijdig... Het middelpunt werd niet gevonden en 2000 vierduiten gingen verloren. Na dit verlies krijgen de kandidaten een kans om de kamer van de mol te vinden. 3 vragen leiden hen door een hotel en uiteindelijk is Jelani degene die zich op een kamer mag begeven. Weet hij nu wie de mol is?



Waarschijnlijk niet, want het is Jelani die een rood scherm te zien krijgt en naar huis moet! En toen waren er nog drie...

Wat vond je ervan? [jumpiej]

hillo

Waarom haalt steeds vlak voor de executie een andere kandidaat mijn huidige mol in qua mol-zijn en wordt vervolgens mijn huidige (en op dat moment dus runner-up) mol eruit gestuurd? :P Jelani deed helemaal niks bij de tocht door Zwolle voor m'n gevoel, dus ik switchte naar Amin :) En daar ben ik nu vrij zeker van, al blijft Naomi ook een mogelijkheid... Amin deed het fout in de peperbus, Amin fotografeerde 'verblind' (moeilijk en symbolisch woord), Amin telde niet goed wat hij tellen moest en gaf misschien wel de verkeerde volgorde aan Iris door bij het karten, Amin voerde weinig uit bij de museumkraak, Amin maakte rare foto's bij de molen, Amin knoeide met de walkie-talkies en Amin pakte meteen een sleutel van een bepaalde kamer (misschien wel de kamer van de mol, zodat niemand die nog kon pakken). Het enige dat ik niet kan verklaren is waarom Amin ging afdingen op de markt....

1) Amin
2) Naomi
3) Lara

Lennart

#2
Wel ver.... elke keer als er een aflevering is geweest mis ik hem (ik kijk hem de volgende dag op uitzendinggemist) en dan toch kijk ik in het topic waarin staat wie er die aflevering uitligt... Frustrerend.

Citaat van: hillo op juni 14, 2008, 19:01:36 PM
Het enige dat ik niet kan verklaren is waarom Amin ging afdingen op de markt....

Tijd rekken?
Is that you in the button's box, making all that noise?