Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 6: Finale

Gestart door hillo, juni 28, 2008, 18:43:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

De laatste opdracht begint: Amin, Lara en Naomi gaan een brandend gebouw binnen. Amin en Naomi moeten Lara zien te bevrijden, maar voordat ze dat doen kunnen ze geld in het gebouw opzoeken. Het geld dat de mol vindt gaat alleen niet de pot in! Na een tijdje ronddwalen en geld vinden komen Amin en Naomi bij Lara uit: Amin met veel geld, Naomi met wat minder... Dan is het tijd voor de allerlaatste ultieme test. Beide dames verdenken Amin, die op zijn beurt denkt dat Lara de mol is.

De test is gemaakt, de resultaten zijn bekend. Naomi komt bij Sipke Jan.......................................................................... Gefeliciteerd!



Zij is de winnaar van Wie is de Mol Junior!

Dan zien we de rol van Amin in het spel... Gefeliciteerd!



Amin heeft vele rare dingen gedaan, maar vreemd is dat niet.. Hij is.. De Mol!!!

Tot slot komt Lara aanwandelen... Gefeliciteerd!



Zij heeft het spel fantastisch gespeeld! Helaas heeft ze de test net iets slechter gedaan dan Naomi en daarmee is Lara de verliezer...


Dan zien we alle mollenstreken van Amin en na afloop gaat de uitzending verder op internet waar Sipke Jan met de kandidaten napraat over de serie. Bekijk dit HIER . En daarmee komt er een eind aan Wie is ... de Mol? Junior!

Wat vond je van de uitslag? [jumpiej]

poltergeist

Hoeveel wonnen ze nu in ECHT geld?

hillo

Naomi kreeg een iPod, een Wii en ze mocht met haar familie een weekend naar een pretpark. Daarnaast mocht ze samen met Amin en Lara een ballonvaart gaan maken boven Zwolle en omstreken...

Sjors

Vierduiten kun je alleen uitgeven in Zwolle... beetje Jammer

WIDMJokertje

Hoezo?  [jumpiej]
Ze kan er misschien een spelletje voor die Wii voor kopen ofzo  :D
Terug van geweest, ofzo?

Mathidinkske

Ach... :P Won ik maar, een Wii zou ik wel willen hebben :P
Maar dat balontochtje dat sla ik over :P

Wie zijn de weerwolven?