Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[NL] Kandidaat Claudia (EXIT 3)

Gestart door hillo, augustus 27, 2008, 23:32:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Claudia

Claudia is 28 jaar en woont in Amsterdam, ze heeft de mavo gedaan is bedrijfsleidster in een kledingzaak.

De Robinson vragenlijst
Ik blink uit in, het uitgeven van geld, mn nagels lakken, zorgzaam zijn en nog veeeel meer.
Ik bak echt helemaal niets van: georganiseerd te werk gaan... ben een chaoot.
Wat ik zeker nog een keer zou willen meemaken is: De dag dat ik mn eerste tattoeage zette.. waarop er nog vele volgden.
Wat ik nooit meer wil meemaken is: het overlijden van een dierbare.. maar dat is onomkomelijk..
Ik ben een ochtend/nachtmens, ik ben een middagmens... eerst lekker uitslapen, dan word ik vrolijk wakker..
Als ik enkele weken vrijaf heb dan vind je mij: of op vakantie, of lekker thuis.. beetje rond scharrellen.
Als ik de lotto zou winnen dan zou ik ... een zwarte corvette kopen met roze leren interieur.
Mijn levensmotto is ... Probeer elke dag te genieten, het zou zomaar weleens je laatste kunnen zijn..
Mezelf in 3 woorden: aanwezig, chaotisch, en een gevoelsmens.

Claudia heeft veel meegemaakt in het verleden, ze ziet haar deelname aan de Expeditie dan ook als een bekroning op haar geestelijk gesteldheid. Als voorbereiding heeft ze het S.A.S Handboek gelezen en een vuur gemaakt in de tuin.


hillo

Zij lijkt me op zich ook nog wel tof :)