[NL] Kandidaat Hannie (EXIT 6)

Gestart door hillo, augustus 27, 2008, 23:41:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Hannie

Hannie is 40 jaar en woont in Eindhoven. Ze heeft als student niet stilgezeten en heeft HEAO Communicatie, WO Culturele Antropologie en NIMA-C gestudeerd. Ze is eigenaar van twee bedrijven: marketingbureau Hanniebal en verleidelijke homeparty organisatie Catherina Bloom. Haar passies zijn: uitgaan, dance-festivals, reizen en de zon.

De Robinson vragenlijst:
Ik blink uit in: snel en veel organiseren, analyseren, kort en krachtig vertellen.
Ik bak echt helemaal niets van: koken, sporten, details uitzoeken, langdradige verhalen.
Wat ik zeker nog zou willen meemaken is: een jaar door Australië reizen.
Wat ik nooit meer wil meemaken is: ziek worden als je helemaal alleen aan het rondreizen bent.
Ik ben een ochtend/nachtmens: avondmens.
Als ik enkele weken vrijaf heb dan vind je mij: in de kroeg of de stad, op het strand, Azië .
Als ik de lotto zou winnen dan zou ik een huis in Brazilië kopen en daar enkele maanden per jaar verblijven en een goedlopend zelfinancierend project opzetten voor een goed doel.
Mijn levensmotto is: live life to the max.
Mezelf in 3 woorden: ondernemend, optimistisch, flexibel.

Hannie doet mee aan de Expeditie omdat ze het een nieuwe uitdaging vindt en ze is benieuwd hoe ze in een groep zou functioneren. Ze heeft er voor haar vertrek voor gezord dat haar bedrijven blijven functioneren als ze weg. Daarnaast is ze nog zo veel mogelijk uitgegaan en heeft veel survivalboeken gelezen.

Hannie gaat de Expeditie in met de gedachte dat ze eindelijk eens een paar weken helemaal niets hoeft te doen en onbereikbaar is voor de rest van de wereld.