[NL] Kandidaat Hiukwan (EXIT 14)

Gestart door hillo, augustus 27, 2008, 23:46:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Hiukwan

Hiukwan is 23 jaar en woont in Groningen, ze begint in September 2008 aan een studie bedrijfskunde of commerciele economie. Nu is ze model en werkt ze in de horeca. Haar grote passie is mode.

De Robinson vragenlijst:
Ik blink uit in: mijn passie voor mode
Ik bak echt helemaal niets van: opruimen en schoonmaken, ik kan het wel, maar vind het gewoon echt niet leuk.
Wat ik zeker nog zou willen meemaken is: een jaarwisseling in een tropisch land, met andere woorden: geen oliebollen, gourmet en wijn, maar cocktails, een barbecue en dat alles met een aangenaam temperatuurtje..
Wat ik nooit meer wil meemaken is: Het gevoel dat je er helemaal alleen voor staat
Als ik enkele weken vrijaf heb dan vind je mij: Waar je me altijd vind.. met mn vrienden lekker relaxed in de stad.. Terassen, kroegen, bioscoop pakken.. Of ouderwets luieren bij mijn zus en/of ouders..
Als ik de lotto zou winnen dan zou ik ... Eerst iedereen die me dierbaar is een groot deel geven zodat we samen ervan kunnen genieten. Mijn ouders omdat ze altijd keihard werken, mijn zus omdat ik als tante van 3 geweldige kids een bijdrage zou willen doen voor hun latere studiekosten, mijn zusje omdat ze dan haar wens in vervulling zou kunnen laten gaan (reizen naar Japan en/of Californie), mijn beste vriend omdat hij er altijd voor me zal zijn en ik hem dat zo erg gun.. en zo zijn er nog wel meer mensen..
Mijn levensmotto is ...Heb niet echt motto's, maar deze citaten staan me heel nabij: Hoop doet leven / Wanneer je niks verwacht krijg je meer dan ooit verwacht / No one can tell you what you can't do / It's better to have loved and lost than to never have loved at all (Shakespeare)
Mezelf in 3 woorden: impulsief, praatgraag, chaotisch.

Hiukwan doet mee aan Expeditie Robinson om aan haar vrienden en familie te bewijzen dat ze zo'n avontuur aan kan. Ze wil ook haar vrienden en familie verbazen maar vooral laten zien dat ze haar mannetje kan staan.

Ze heeft zich zo min mogelijk voorbereid op de Expeditie om er zo 'blanco' mogelijk in te gaan. Maar Hiukwan heeft wel nog zo veel mogelijk genoten van het samenzijn met vrienden en uit eten gaan omdat ze wist dat ze het ging missen.

Hiukwan wil zichzelf tijdens de expeditie tegenkomen of een grens tegenkomen en daar overheen gaan. Ze wil zichzelf versteld doen staan van eigen kunnen en wereldervaring rijker worden.


WIDMJokertje

Hopelijk word dit niet Iraïda de 2e  :P
Terug van geweest, ofzo?

hillo


Mollemaarten


Sjors


hillo


Karen

Nu moet zij maar winnen, ander 2 zijn niet veel soeps  ;D