Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 1

Gestart door hillo, augustus 31, 2008, 23:10:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

In twee groepen van acht komen de kandidaten aan op hun eiland, niet acht Belgen tegen acht Nederlanders, maar een gemixt team. Marleen, Hiukwan, Claudia, Prince, Wim, Hicham, Geert T en Sarah/Kyra vormen kamp Zuid. Sharon, Geert D, Yin (Sian), Mano, Hans, Hannie, Dirk en Sarah/Kyra bevinden zich in het Noorden van het eiland. Dit jaar gaat de expeditie back to basics... De kandidaten zijn dan ook aan elkaar geketend, wat nogal wat problemen oplevert. Bij de proef is het kamp Noord die vrijheid wint. Ook kamp Zuid mag los, maar zij moeten daarvoor een offer brengen: één expeditielid moet naar huis, en bij een in elkaar geknutselde eilandraad is het Marleen die drie stemmen krijgt en het eiland moet verlaten...

We zijn begonnen! Wat vond je ervan? [jumpiej]

hillo

Een beetje.. mwah. De meesten kwamen niet echt in beeld ofzo, dus dat was minder :(

poltergeist

ik zei toch dat ze niet lang kettingen zouden dragen  ;). Maar ik kijk het morgen toch maar niet, het valt samen met Lost en Californication.

Sjors

Moet even wennen aan de nieuwe manier van montage. Ik kan het nog niet helemaal waarderen.
Mis een beetje de duidelijkheid :p

Daarnaast is het nooit slecht om iets nieuws te proberen, maar het is hier iig best wennen

Ecaelo

Ik vond alleen het touwtrekken leuk om te zien. Hoe die mensen zich volledig geven. Jammer was dat sommige mensen nog helemaal niets hebben gezegd. Eigenlijk waren steeds dezelfde mensen ana het woord. Hiukwam werkt me op m'n zenuwen. Zij geeft de hele tijd van dat nutteloze commentaar. Erg jammer dat Marleen eruit is. Dat is echt een leuke Robinson kandidaat; stoer en die stookt tenminste nog wat. :D Geert vind ik ook een echte Robinson en aan de vooruitblik te zien, gaat hij ook nog stoken.

Maar het komt allemaal goed , want de eerste aflevering is altijd het minste, want dan ken je niemand.

hillo

Echte Robinsons stoken niet vind ik :P , tenminste... Niet zoals Geert en Marleen

Mathidinkske


Wie zijn de weerwolven?