Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Charmed

Gestart door Ik, september 17, 2004, 16:51:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

Citaat van: Ik op oktober 07, 2004, 16:37:54 PM
das wel jmmr want er gebeuren wel dingen die je moet weten... anders koop je de dvd van seizoen 6
ja weet ik.. maar die is der pas als seizoen 7 allang begonnen is :( dus dan weet k t nog niet
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

dan kijk je seizoen 7 ook niet... en dan koop je seizoen 6 en 7... en dan kijk je het op volgorde... maar ik denk dat de dvd's sneller komen dan dat ze op tv komen hor... kijk maar naar friends... eerst dvd's en een half jaar later op tv...

Monique

hmmm als t eerder op tv is kijk k dat hoor!! en dat denk ik, want dvd is pas januarie ofzo en seizoen 6 pas april, en dan is t al lang al op tv weest hoor.
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

k hoop het... btw wat is er net bij charmed gebeurt... (grote lijnen hor want waarschijnlijk kenk het tog al...)

Monique

die moest k ook nog zien.,.
k moet nog vet veeel kijken!! 3!! keer the oc.. en nou heb k eindelijk charmed gekeke... :)
welke wildeje wete?
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

dat weet ik al niet meer... maar k denk dat ik het tog al kende...

Monique

tjah.. t zijn natuurlijk herhalingen.. dus die kans is groot :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

idd ja... ;) :P maar deze afl. vind ik stoer... dat phoebe die kr8 kreeg van een demon... toen kon ze vliegen en had prue een beugel en was dan oud...

Monique

das die van vanavond???
mooi ga k morge wel kijke...
morgen komt cole eindelijk!!!(cole is leuk!!!!)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

vind je... das nie eg mijn smaak  ;) :P ik vind phoebe hier nog lkkr... in de nieuwere series vind ik piper het leukst...

Monique

nee, k bedoel niet dat ie lekker is!! ik vind em gewoon leuk.. das wat anders weet je wel ;)
hij is lekker slecht, en toch goed, en toch slecht :P lekker vaag, maar wel leuk!!!
Ik weet niet wie k t leukst vind, piper of phoebe... allebei eve dnek ik... eerst altijd piper, maar nou vin k phoebe ook wel heel leuk :P
maar jij heb t meteen weer over lekker :p ;) ach ja,,, jongens... :)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

heeft iemand de aflevering van vandaag gezien? ik namelijk niet :P

Monique

ikke wel :)
der ware moorden gepleegt, door een moordenaar met een demon in zich.. en toen kwam der een rechtszaak, en uiteindleijk bleek de rechter het gedaan te hebben. Cole was officier van justitie, dus die moes zorge dat de moordenaar 8er slot en grendel kwam, en dat lukte niet door die rechter dus, en toen bevroor piper alles en ginge ze vechten met de demone want die bevrore niet(iedereen was slecht, behalve cole(jaja) leo en darryl) en versloege ze, en toen liep de rechter weg, en toen was ie in ze kamer en ginge ze der 8eraan en cole ging ook(die was niet bevrore maar dee alleen alsof) en versloeg de rechter. Toen ging ie weer snel terug en toen ze bij de rechter aankwame stond ie dus in vlamme.. en gave ze cole een klap op ze kop, want hoe moeste ze t anders verklare?? en dat was t ongeveer... je ken ook hier kijke :  heb je t hele script..http://www.charmedscripts.tv/honeymoons_over.htm
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Monique

#58
JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

22 okt. -->6.22
29 okt -->6.23
5 nov -->7.01!!!

aankomende vrijdag al :) !!!!
helemaal blij ik!!!! :D
en dan zie ik die laatste 2 toch nog :D :)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

Citaat van: Monique op oktober 15, 2004, 17:15:50 PM
maar jij heb t meteen weer over lekker :p ;) ach ja,,, jongens... :)

ja ik weet tog niet wat jij bedoeld met cole is leuk...??

maar ik ben blij voor je dat die laatste 2 afl. van seizoen 6 nog op tv komen...