Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Paralympics

Gestart door mailman45, september 18, 2004, 00:05:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

jan

mag ja, maar mensen kijken liever naar top sport op tv, niet maar mensen die lichamelijk of geestelijk wat beperkter zijn :}

medaille oogst, klinkt alsof men alleen maar geinterreseerd is in resultaat... triest hoor

Ik

paralympics lijkt me zwaarder dan gewoon...

Susa

vind ik niet, je werkt allemaal naar het zelfde moment, als jij je hele leven al 1 arm mist, dan ben je daar al aangewend. ik vin het allebei heel erg goed.

Ik

als jij op je rolstoel moet tennisen of zonder rolstoel dan scoor je meer punten zonder want je bent veel wendbaarder... of je de rolstoel nou gewend bent of nie...

Susa

wat zegt meer punten nou? dat je het beter kent? voor mij niet echt, want dan is het zo dat je in een rolstoel zit en dus dan allebei minder snel punten haalt ...

Ik

meer punten halen wil niet zeggen dat je beter bent maar dat je sneller naar de andere kant van bv het tennisveld kan gaan...

Susa

ja dat zal dan wel zo zijn, maar dat komt omdat het tennis is, al is er nou een spel dat voor gehandicapte makkelijker is, dan zijn de andere weer beter.... ja dat vin ik niks maar goed

Lies

Ik vind dat het allebij erg goed kan zijn, hangt er vanaf wat je bent gewend..

Ik

Citaat van: BlackGirl29Eli op november 30, 2004, 15:58:39 PM
Ik vind dat het allebij erg goed kan zijn, hangt er vanaf wat je bent gewend..

*zie verder terug in het forum*

Lies

ja weet ik maar wou gewoon nog ff melden..

U fT. Me

jahjah effe melden he...:P;)

me


bibberbakkes

hihihihihihihhihihihihih sorry ik kon het niet laten

me

heel boeiend allemaal.