Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 2: Van hier naar daar

Gestart door Mathidinkske, september 20, 2008, 22:23:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mathidinkske

Deze opdracht speelt zich af in je eigen duo-hoekje.

Je staat op een startpunt in een doolhof en moet een eindpunt bereiken dat voor elk team anders is.
Onderweg vind je wat handigheidjes, maar je kan ook doodlopen!
Als je je eindpunt bereikt, krijgt zowel de groepspot als eigen pot €100. Maar... onderweg kan je geld vinden, waardoor je die extra in de eigen pot krijgt...

Succes!

Wie zijn de weerwolven?

Mathidinkske

Deadine is 28 september, mensen!
Niet aan je eindpunt betekent geen geld!
Het doolhof is nogal uitgebreid, + de spelleiding kan niet 24/7 online zijn!!

Wie zijn de weerwolven?

Mathidinkske

Nog een mededeling: Je kan NIET beslissen terug te gaan!

Wie zijn de weerwolven?

Juudith

Maar als je ergens doodloopt, dan moet je toch wel terug?
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Lennart

Ik heb een kaart gevonden en weet precies waar mijn startpunt is. Ik heb ook het eindpunt van het paarse (?) team gevonden, maar ik heb geen idee welk duo dat is. Ik ga er in ieder geval van uit dat we allemaal in hetzelfde doolhof zitten, dus als jullie even helder kunnen beschrijven welke opties jullie telkens hebben e.d., dan kan ik opzoeken waar jullie zitten.
Geef dan ook door als je eindpunten hebt gevonden, want dan kan ik mensen van dat team (hoe komen we er überhaupt achter wie welke kleur heeft?) naar hun punt leiden.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Ecaelo

Citaat van: Juudith op september 22, 2008, 17:57:39 PM
Maar als je ergens doodloopt, dan moet je toch wel terug?

Als je doodloopt, draai je automatisch om en vertellen wij je je nieuwe opties.

hillo

Citaat van: Lennart op september 22, 2008, 19:02:58 PM
Ik heb een kaart gevonden en weet precies waar mijn startpunt is. Ik heb ook het eindpunt van het paarse (?) team gevonden, maar ik heb geen idee welk duo dat is. Ik ga er in ieder geval van uit dat we allemaal in hetzelfde doolhof zitten, dus als jullie even helder kunnen beschrijven welke opties jullie telkens hebben e.d., dan kan ik opzoeken waar jullie zitten.
Geef dan ook door als je eindpunten hebt gevonden, want dan kan ik mensen van dat team (hoe komen we er überhaupt achter wie welke kleur heeft?) naar hun punt leiden.

Ik en Judith zijn het grijze duo. Hoe onze 'kaart' eruit ziet snap ik niet, ik dacht dat als ik me omkeerde (toen ik doodliep) er 2 wegen links moesten zitten, maar dat zijn er opeens 4 geworden.... Ik ben zojuist tegen Polt en yolanda opgebotst, die het blauwe team zijn ;)

Lennart

#7
Ik ben er in ieder geval ook achter dat WIDMjokertje en Martinulus samen het paarse team vormen.

Even zien... een doodlopend iets met vier keer links. *zoekt* Is dat "Je kunt linksaf slaan en dan vier keer een zijweg nemen" of "Je volgt de weg en kan de eerste, tweede, derde of vierde afslag links nemen"?

Ah, gevonden, denk ik! Probeer de tweede afslag links. Als het goed is kom je dan op een T-splitsing, waarbij je rechts rechtdoor kan of linksaf slaan, of je kan links en hebt daar twee mogelijkheden tot rechts en drie tot links. Wil je kijken of dat klopt? Zo ja, dan weet ik je positie.
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Kan jij die kaart niet met ons delen? :P ::)

Ben de tweede links gegaan nu ;)

Lennart

Nee, mijn kaart XD Nou ja, onze, maar volgens mij ben ik in m'n eentje een duo *kijkt naar Furb*
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Citaat van: Lennart op september 23, 2008, 00:01:14 AM
Ik ben er in ieder geval ook achter dat WIDMjokertje en Martinulus samen het paarse team vormen.

Even zien... een doodlopend iets met vier keer links. *zoekt* Is dat "Je kunt linksaf slaan en dan vier keer een zijweg nemen" of "Je volgt de weg en kan de eerste, tweede, derde of vierde afslag links nemen"?

Ah, gevonden, denk ik! Probeer de tweede afslag links. Als het goed is kom je dan op een T-splitsing, waarbij je rechts rechtdoor kan of linksaf slaan, of je kan links en hebt daar twee mogelijkheden tot rechts en drie tot links. Wil je kijken of dat klopt? Zo ja, dan weet ik je positie.

Klopt niks van...

poltergeist


hillo

Lennart heeft me naar het paarse team geleid, zal me niks verbazen als hij dat zelf is...

Lennart

Huh o.O Wat zijn jouw opties nu dan? Misschien dat ze het iets anders hebben opgeschreven... ofzo :S Is het op z'n minst een T-splitsing?
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Ik vertrouw jou niet meer, door jou ben ik geld kwijt :P