Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 2: Van hier naar daar

Gestart door Mathidinkske, september 20, 2008, 22:23:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Ik en Judith zijn aan het picknicken omdat ons niet verteld wordt welke kant een bocht op loopt en we dus nooit een kaart kunnen maken en dus doelloos rond moeten zwerven. En we staan nu wel op een fijne plek, dus als jullie zin hebben in een broodje, kom gerust langs :)

Lennart

Ik ben zojuist over het oranje logo gelopen -_-' Dus, Oranje team, rejoice.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Juudith

@ Yolanda, in opdracht 1, ik weet het verschil tussen grootheid en eenheid. Ik zit in 6vwo dus dat valt onder bovenbouw. :P Maar ik had in de 4de zo'n belachelijke leraar die zei dat je ook gewoon V als eenheid mocht gebruiken. ;)
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Ulysses

Citaat van: Juudith op september 26, 2008, 23:37:55 PM
@ Yolanda, in opdracht 1, ik weet het verschil tussen grootheid en eenheid. Ik zit in 6vwo dus dat valt onder bovenbouw. :P Maar ik had in de 4de zo'n belachelijke leraar die zei dat je ook gewoon V als eenheid mocht gebruiken. ;)

Er vanuitgaande dat je V als grootheid bedoelde.. (Want V is gewoon de eenheid, namelijk Volt..)

Het verschil tussen grootheid en eenheid leer je in de onderbouw. Maar dat van die leraar is wel slecht, al moet ik erkennen dat er bij natuurkunde op universitair niveau Engelse aanduideingen worden gebruikt, en soms verschillen die nog wel eens met de gangbare. Het zou heel goed kunnen dat dat hierbij ook het geval is, want het komt me wel bekend voor.. Echter volgens het SI blijft het gewoon grootheid spanning aangeduidt met de letter U.
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Ik snap de discussie niet helemaal geloof ik :P

Ulysses

Citaat van: hillo op september 27, 2008, 01:10:22 AM
Ik snap de discussie niet helemaal geloof ik :P

Gewoon knikken en ja zeggen, werkt altijd! ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

Citaat van: hillo op september 24, 2008, 17:44:55 PM
Ik en Judith zijn aan het picknicken omdat ons niet verteld wordt welke kant een bocht op loopt en we dus nooit een kaart kunnen maken en dus doelloos rond moeten zwerven. En we staan nu wel op een fijne plek, dus als jullie zin hebben in een broodje, kom gerust langs :)

Oe! waar zit je? Wij brengen de wijn mee ;D

hillo

Wij zijn al weer flink aan het lopen.. tenminste, er wordt al lange tijd niet meer gereageerd, dus het heeft geen zin meer :P

Lennart

Ik heb het hele doolhof al bijna afgelopen :D Gaat goed zo, met een plattegrond!
Is that you in the button's box, making all that noise?

poltergeist

wij zijn uit  ;D vraag me nie hoe we het deden  :P

Ulysses

Citaat van: poltergeist op september 27, 2008, 20:09:13 PM
wij zijn uit  ;D vraag me nie hoe we het deden  :P

Idd.. Wij gingen.. en plots stonden we buiten.. :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Mathidinkske


Wie zijn de weerwolven?

Mathidinkske

Enkel Poltergeist en Ulysses hebben het einde gehaald!
Gefeliciteerd! Hun bedrag wordt verdubbeld!

De rest krijgt al het opgeraapte, en verdiende geld (over vlekken lopen) in hun pot, maar ook €100 aftrek, omdat jullie het einde niet gehaald hebben.

Eigen potten worden door Ecaelo aangemaakt (zo kunnen zowel hij als ik de potten bewerken)

Volgende opdracht volgt.

Wie zijn de weerwolven?