Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 5

Gestart door Mathidinkske, september 30, 2008, 21:54:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mathidinkske

Kamp zuid staat op springen door het complot van Geert. Geert zelf kan Yin niet meer uitstaan, en lucht zijn hart bij oa. Sharon.
De proef is zeer mooi bedacht, een houten kooi, op het vasteland geraken en daar de puzzel oplossen. Geert van Noord zag 'm, maar Hans zag 'm eerder. En daardoor mocht Noord naar de eilandraad.

Nu pas zien we wat Prince allemaal deed, een tactiesch spelletje. Het allemansvriendje zijn. Hij heeft een gesprek met Wim waardoor hij ook door tactiek zijn stem kan vastleggen. Met iedereen tegen Wim, en Wim zelf tegen Hiukwan verliet hij de expeditie.


Wie zal de volgende zijn? Hoe gaat het aflopen met de samensmelting? Gaat Geert nu ook tegen Yin uitbarsten? Worden er nog complotten gesmeed? We zien het zondag/maandag!

Wie zijn de weerwolven?

hillo

Ik heb het niet gezien :o Weet iemand of het herhaald wordt, en zo ja: wanneer? Ik hoorde dat deze aflevering alweer wat leuker is dan de vorigen... :)

Ecaelo

Je kan de afleveringen altijd nog op rtlgemist kijken. Het wordt ook nog een keer rond half 6 herhaald, maar welke dag weet ik niet.

Marloes

Volgens mij is die herhaling op zaterdag, maar weet niet zeker.
Ik moet hem ook nog steeds kijken overigens :P

hillo

Rtl gemist loopt veels te schokkerig bij mij, dan moet hij om de 20 seconde bufferen en daar heb ik geen zin in :P