Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 6

Gestart door hillo, oktober 06, 2008, 18:11:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Kamp Noord en Zuid krijgen post: ze moeten hun eiland verlaten! Is het tijd voor de samensmelting? Nee, maar beide kampen worden wel op één eiland gedropt waar ze samen moeten leven. Allerlei complotten worden gesmeed en kamp Noord dreigt uit elkaar te breken. Toch weten ze zich te herstellen en ondanks dat iedereen tégen de afspraak is om Prince eruit te stemmen, gebeurt het toch en is Prince het haasje.

Wat vonden we ervan? :)

Marloes

Jammer dat Prince eruit is. Al moet ik het nog terugkijken :P (Had alleen de uitslag gezien)

Mathidinkske

Ik vind het echt stom dat Prince eruit is! Hij had het zo mooi en goed kunnen spelen... Yin moest er gewoon uit :P

Wie zijn de weerwolven?

Ulysses

Citaat van: hillo op oktober 09, 2008, 01:10:33 AM
Aflevering 6 vond ik wel redelijk, behalve dan dat Prince er uit ging (nu ben ik helemaal voor de vrouwkes :P)... Maar er was tenminste eindelijk wat om naar te kijken :)

Dat hele gesprek voor die stemming was wel echt slecht.. Iedereen van Noord zeggen dat ze het er niet mee eens zijn om op Prince te stemmen omdat het een echte Robinson zou zijn, maar dat ze het toch doen vanwege die afspraak.. Beetje schijnheilig.. :-X
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Ja, belachelijk echt he :o Maar van Yin en Hans snap ik het. Als zij het slim spelen stemmen ze nu eerst met Sharon, Geert en Kyra op Sarah. Vervolgens moeten zij zich met z'n 2en aansluiten bij Hiukwan en Geert en achtereenvolgens Geert, Kyra en Sharon eruit stemmen --> ideale 4 wat hun betreft! :)

Ik hoop dat het niet zo gaat lopen :P