Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Koppensnellers

Gestart door Lies, september 20, 2004, 15:16:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Bert Visscher vind ik niet zo erg hoor, ik vind hem ook niet grappig, maar hij ergert mij niet echt en waarschijnlijk "mogen" meerdere mensen hem want hij is er dit zeizoen weer om de week ofzo

Lies

Ik vind hem bevoorbeeld wel geinig :P En dat is heus niet omdat hij uit Groningen komt!  ::)

Sjors

Ik heb ook niets tegen Bert hoor, hij is alleen een beetje druk

Ik

en hij wil egt altijd in the picture staan... bij dat spijkerspel... zei hij weer iets zodat hij weer is in beeld kwam en het was niet eens grappig...

Susa

bert visser is irritant, vorige seizoen nog erger ...

Ik

ja idd ja... hij viel deze keer wel mee maar de meeste keren is hij ontzettend irri...

Nirvana-mij

Bestaat dat ook nog.. Kopspijkers..

LC


Nirvana-mij

Ik hep er gister 1 op internet gezien, die van zaterdag dus...   wel grappug =)

Sjors

Ik hoop dat de Oudejaarsterugblik, wel cool wordt.

Susa

denk het wel ;), kopspijkers vind ik zoeizo altijd wel leuk, dus een samenvatting zal dan ook wel leuk zijn, trouwnes sjors wist je dat patrick duin vorige week in het publiek zat van kopspijkers?

U fT. Me

Kopspijkers is leuk als ze diej mensjes gaan nadoen

Sjors

Citaat van: susa op december 22, 2004, 18:08:41 PM
denk het wel ;), kopspijkers vind ik zoeizo altijd wel leuk, dus een samenvatting zal dan ook wel leuk zijn, trouwnes sjors wist je dat patrick duin vorige week in het publiek zat van kopspijkers?

Nee?

Kon je hem zien zitten, of is het gewoon een weetje

Susa

had nog wel opgelet maar hij was niet te zien ;) hij was daar met mensne van de jongerenwerker .... maar die ken je niet cker?

U fT. Me

neej niej egt sorriej ;)