Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Expeditie Robinson Online

Gestart door hillo, oktober 31, 2008, 00:39:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

De plannen zijn er al een tijdje, maar om verschillende redenen is er steeds niets van gekomen. Nu wordt het tijd dat er werk van gemaakt wordt. Natuurlijk niet meteen nu, want Hotforum barst van de online spellen...

Marloes, wat zeg je ervan om samen met moi na Mol Online 11 (dus zo begin 2009) een Expeditie Robinson Online te gaan organiseren? Moeten we natuurlijk wel even kijken hoe we het precies met onze tijd doen, maar met z'n tweetjes en wellicht zelfs met z'n drietjes, moet er wat moois van te maken zijn denk ik zo!

[nietjij?]

Mollemaarten

Als je maar niet mijn concept jat ::)

Marloes

Lijkt me tof :) Al dan idd wel pas over een tijdje :P Met nr drie erbij moet dat zeker goed komen ;)

alfroj

eerder juuds concept :P en zij had het weer gebaseerd op dat van... chriz geloof ik? je kunt altijd wel beweren dat iets gejat is
nouja behalve dan 20 plaatjes moeten opzoeken en dat omrekenen naar aantal kilometers (H) :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Juudith

Ja ik had Survivor :D En dat was idd afgeleid van Chriz. Maar Chriz is ook geniaal :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Mathidinkske

Citaat van: Mollemaarten op oktober 31, 2008, 16:13:54 PM
Als je maar niet mijn concept jat ::)
Je hebt zelf meer dan de helft gejat (A)

Wie zijn de weerwolven?

Sjors


Sjors

Nog steeds enthousiast hierover Hillo en Marloes?

hillo

Na MO wil ik dit best wel proberen ja :)

Juudith

Gaaf! :D Lijkt me leuk om mee te doen :D
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Als ik het dit weekend wat rustiger heb zal ik eens een beginnetje maken. Als ik Marloes dan ook even tref kunnen we alvast over deelnemersaantal praten en dergelijken ;)