Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 10

Gestart door hillo, november 02, 2008, 23:49:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Op de vorige eilandraad maakt Hiu Kwan een opmerking die bij de overige vier kampleden in het verkeerde keelgat schiet en hiermee heeft zij haar eigen doodsvonnis ondertekend. Als Hiu ook de immuniteitsproef niet wint, deze wordt namelijk gewonnen door Hans, lijkt het afgelopen te zijn met haar expeditie. In een laatste wanhopige poging te mogen blijven stapt ze op Sharon af en doet haar een voorstel... Door samen op Geert te stemmen kunnen ze het trio Hans, Yin en Geert doorbreken. Sharon denkt er even overna, maar besluit dan mee te werken. Geert ontvangt, net als Hiu Kwan, twee stemmen, omdat hij zelf op Sharon stemt. Helaas voor hem had hij eerder al drie stemmen gekregen, en zijn expeditie is dan ook afgelopen.

Tof? Of niet? [jumpiej]

hillo

Ik ben dus voor Hiu Kwan en Sharon, maar die twee gingen niet samen... dacht ik :o tot vandaag dus ;D

Nu moet de één even de immuniteitsproef winnen en de ander de munt van Hans jatten, dan zitten ze allebei bij de laatste 3 ;D :P

Marloes

Jaaa... Hiu Kwan is gooeed 8) Ik ben voor Hiu Kwan [jumpiej]
Heb de afgelopen afleveringen niet gezien, maar vond haar gewoon de beste en de leukste deze aflevering. ;D

Juudith

Ik ben voor Yin :P En tegen Sharon. Maar ik vond dit wel heel erg goed, anders was het echt té makkelijk
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Waarom Yin :o Dat vind ik echt een... bah... zeker na gisteren.

"Zou je de munt niet eens gaan zoeken Hiu? Je hebt 'm wel nodig he..."
"Ja ik ga zo wel zoeken nog ja..."
"Ik ga je helpen zoeken!"

:-\

Terechte opmerking van Hiu: "Ja stem dan gewoon niet op me?"
En Yin vervolgens met haar IQ van 30: "Het is ook gewoon lastig dat je nu moet stemmen op iemand die je aardig vindt, maar dat is nou eenmaal zo..."

Dit sloeg echt nergens op :P Ik gun het haar niet te winnen, al heeft ze het verder erg goed gespeeld hoor, maar dit was gewoon echt de domste opmerking van de hele expeditie :P

Juudith

Mwa, t was haar of Sharon, maar ze kan nét wat beter opschieten met Sharon. Ze bedoelt gewoon dat ze het zelf ook lullig vindt maar dat ze hoe dan ook op iemand stemt die ze aardig vindt.

Ik heb altijd een wat aparte smaak ;D
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Karen

Ik vind bijna niemand leuk op het eiland daar :P
Maar dat complot van Hiu en Sharon tegen Geert was wel echt té geniaal  ;D

hillo

Citaat van: Juudith op november 03, 2008, 21:58:47 PM
Ze bedoelt gewoon dat ze het zelf ook lullig vindt maar dat ze hoe dan ook op iemand stemt die ze aardig vindt.

Maar dan slaat haar opmerking "ik help je zoeken!" toch nog steeds nergens op? :P Dus ze wil wel dat Hiukwan de munt vindt, maar tegelijkertijd wil ze ook op haar stemmen? :-\ Dus eigenlijk wil ze op Sharon stemmen, maar dan wel op een manier dat het lijkt alsof ze geen andere keus had omdat Hiu immuniteit heeft... Met andere woorden: ze is vals :P

Karen

Vond het ook vals ja :P
En ook de hele tijd dat 'ooh je vrienden en familie zullen zo trots op je zijn, echt'
*kots*  :P :-\

hillo

Ja inderdaad, benieuwd of ze dat volgende week ook tegen hopelijk Hans of zichzelf zegt :P