Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 11

Gestart door hillo, november 09, 2008, 22:42:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Na het vertrek van Geert kunnen Yin en Hans niets anders dan respect hebben voor de actie van de '20-ers'. Toch is Hans ook wel weer zo sneu om even later te zeggen dat Hiukwan het niet verdiend heeft om nog in de expeditie te zitten, maar Hans is dan ook een sneu persoon, net als Yin, al is die misschien eerder achterbaks. Enfin, ik moet objectief blijven ;D... Bij de eetproef wint iedereen een overheerlijke maaltijd (al hoopte ik dat Hans met lege maag achter zou blijven...) en de immuniteitsproef werd, geheel terecht, gewonnen door Hiukwan. Die kwal van een Hans kon dat natuurlijk weer niet hebben (leve de jaloezie) want "het is gewoon niet eerlijk dat de eetproef nu komt want het stond al heel lang vast dat Hiu die zou winnen en nou mag zij ook nog eens met familie praten enzo!" Tsja Hans, misschien moet je gewoon eens accepteren dat andere mensen ook proeven kunnen winnen, maar ik vraag me af of het kleine brein van deze zakenman hiertoe in staat is, want hij begint op de eilandraad doodleuk te vertellen hoe goed hij het spel wel niet in handen heeft. Is hij soms vergeten dat de afvallers hoogstwaarschijnlijk bepalen wie Robinson wordt? Of dat het anders de kijker is? Misschien moest hij beter nadenken voordat hij dingen zei... en misschien moesten hij en zijn playdoll Yin níet dat verwijt naar Hiu maken? Enfin, nu ben ik wederom niet objectief ;D Sharon ligt er helaas uit, zo'n leuke kandidate. Expeditie Robinson zal niet hetzelfde zijn nu het deelnemersaanbod naast de leuke Hiu bestaat uit de écht achterbakse kontenlikker van een Yin en de verschrikkelijk irritant arrogante hoogmoedlijder van een Hans, maargoed...

Sharon, ik vond je top!

En wat vond jij ervan? [jumpiej]

hillo

Ik ben voor Hans en Yin! ;D

Wat?? Klinkt dat niet geloofwaardig?

Marloes

Hiu Hiu Hiu! [jumpiej]
En het is wel waardig dat ze bij de laatste drie zit ;D

Wel jammer dat Sharon eruit is :(

hillo


hillo

Ik heb de nieuwsbalk ook even aangepast ;D