Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

OPdracht 9A Wie?

Gestart door Sjors, september 21, 2004, 21:41:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Even een kleine start....

Wie vertrouw je het meest van je mede-kandidaat?
Wil je dat even vermelden in dit topic en dan even erbij zeggen  waarom je daarop stemt.
Voor iedere kandidaat die het post krijgt de pot er weer 300 euro bij, posten jullie allemaal word het bedrag verdubbeld.

Deadline van hierboven: Donderdag 20.30

Plaats je er ook nog even bij wat je van iedere kandidaat vind met duidelijke beschrijving en je mening en de waarom. Dan dingt de langst/serieuste/leukste/aardigste mee naar een extraatje

Deadline deel hierboven: Zaterdag 19.30

eidm

Ik vertrouw Jos het meest omdat ik hem ken van Realitynet, en de rest hier ken ik allemaal niet zo goed. Jos doet ook goed mee met de opdrachten, dus ik denk niet dat hij de mol is.

mailman45

#2
hoei, die vraag kan ik niet beantwoorden zonder anderen tekort te doen, dus ik zal hier passen. Dat kost wel een verdubbeling van het bedrag, maar dat heb ik ervoor over. Ik mag namelijk iedereen even graag, en kan het echt niet over me verkrijgen om namen te noemen. Heleen nam het na mijn ban op RN altijd voor me op, en ik kan ook hier goed met haar overweg, maar dat kan ik ook met Suus, waar heel leuke gesprekken mee te voeren zijn. En Suus heeft mij in het spel, en ook met die onterechte ban voortreffelijk gesteund. Dat hebben er buiten molonline2 nog wel een paar gedaan, maar het gaat nu even om de deelnemers aan het spel.

Maar ook met de anderen kan ik prima overweg. Liever geen naam, dan dat iemand zich tekort gedaan voelt. Wanneer deze keus betekent dat er geen verdubbeling van het bedrag komt, dan moet dat maar. Ik bedenk me echter tegelijkertijd dat ik ook buiten molonline graag op een leuke manier met iedereen om wil blijven gaan, vandaar mijn keuze.
Hier stond een leuke ondertitel...........

wicky the viking

wat een moeilijke opdracht? :-X
Ik wil geen mensen kwetsen , en zal dus net als Jos
hierop passen .
eigenlijk haalde Jos mij de woorden al uit de mond .

ik kan wel iets zeggen ...

Ik vertrouw suzan , joos a , sebastiaan , & joost h
tot nu toe het meest? ;D ;D ;D?

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

mailman45

#4
Los van die vraag over het vertrouwen: EIDM is niet veel online, maar laat zich wanneer ze er wel is, van haar beste kant zien, dat bleek wel bij opdracht 8 (waar ze immers zo'n beetje alle woorden in no time vond).

Robert neemt de opdrachten zeer serieus, en zal er ook zijn steentje toe bijdragen om ze te doen slagen, zonder robert had ik het woord digitale camera mogelijk niet gevonden.

Lianda en Elise doen wat in hun vermogen ligt, en vaak met resultaat: mede dankzij hen zijn immers ook verschillende opdrachten (al of niet geheel) geslaagd.

Bjorn: hij is nagenoeg onzichtbaar, maar dat wil niet zeggen dat hij er niet is, mede dankzij hem is uiteindelijk opdracht 7 geslaagd.

Susa: wanneer ze er is, zal ze er alles aan doen om de opdracht tot een goed einde te brengen, en waar de anderen zich het laplazarus werkten om vorige week een opdracht tot een goed einde te brengen, kwam Suus binnen de kortste keren met de goede oplossing van die bonus-opdracht. Ik vond het volkomen terecht dat zij daarmee die twee bonuspunten verdiende. Hadden de anderen maar sneller moeten zijn :)
Hier stond een leuke ondertitel...........

Lies

#5
Ik vind het een beetje rare opdracht. Je kan hier een ander erg mee kwetsen. en dat betekend dat je nog minder contact met personen krijgt. En dat betekent verslechterde opdrahtne omdat nog meer mensen niet met elkaar willen praten.

li-tje

Jos vertrouw ik tot nu toe het meest omdat ik alles tegen hem kan zeggen en hij probeert mij dan te helpen! ;D