Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 13

Gestart door hillo, november 24, 2008, 14:39:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Yin en Hans blijven erbij dat Hiukwan geen Robinsonwaardige kandidaat is. Dit maakt haar des te meer gedreven om de evenwichtsproef te winnen. Als na drie kwartier de drie kandidaten nog maar één balk hebben om op te staan valt Hans al snel in het water. De dames houden het dan nog 35 minuten vol, maar dan is het Hiu die te water gaat. Yin is dus de eerste finalist. Plots vindt zij dat Hiu tóch Robinsonwaardig is, maar Hans blijft bij zijn mening.

Een dag later is het Hans tegen Hiu. Na een lange fysieke én mentale tocht is het Hiu die een voordeel heeft bij de puzzel die aan het einde van die tocht opgelost moet worden. Maar dan ziet ze het niet meer. Gelukkig voor haar is ook Hans totaal de weg kwijt.

Yin wacht op het eiland op haar tegenstander. Een boot nadert. Is het Hans? Of toch Hiukwan?

Volgende week weten we het! Wie verloor de proef? Wie verliest het op de eilandraad? En wie wordt Robinson 2008?

Wat vonden we ervan? [jumpiej]

Juudith

Ik vond het een prachtsamenvatting!

En de aflevering was spannend :D
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Mathidinkske

Hans moet winnen. Maar Yin gaat winnen, omdat Hans niet zo populair is bij de andere...
Hiu mag niet winnen :P

Wie zijn de weerwolven?

Juudith

Waarom moet Hans winnen volgens jou?
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Mathidinkske

Omdat hij het spel zo goed gespeeld heeft, in de proeven zijn sterkte heeft getoond, een varaan heeft kunnen vangen, ...

Wie zijn de weerwolven?

hillo

Citaat van: Mathidinkske op december 03, 2008, 13:29:29 PM
Omdat hij het spel zo goed gespeeld heeft, in de proeven zijn sterkte heeft getoond, een varaan heeft kunnen vangen, ...

Nah ik vind juist dat hij helemaal niet zo goed gespeeld heeft. Hij had toch in moeten zien dat hij van niemand zou kunnen winnen in de finale... Iedereen kotste 'm uit en zou dus nooit op hem stemmen. Dan vind ik dat Hiukwan het beter gespeeld heeft, die werd door bijna iedereen wel aardig gevonden en de meesten zullen haar wel een overwinning gegund hebben :)