Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Paula Udondek is niet de mol!

Gestart door hillo, december 04, 2008, 20:35:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Paula Udondek
Lagos (Nigeria), 15 februari 1967
Actrice

Paula Udondek is actrice, presentatrice en schrijfster. Ze begon haar televisiecarrière met het presenteren van kinderprogramma's zoals de 'Confetti Club' en 'Alles Kits' van de AVRO. Later volgden programma's voor volwassenen bij de AVRO en RTV WEST met o.a het 'Regiojournaal', 'TV-Uit' en 'Westpop' en TELEAC/NOT zoals 'Ziek,Zwak en Misselijk' en 'Knoop in je Zakdoek'.

Van 1998 t/m 2002 was zij werkzaam bij de KRO als presentatrice van programma's als 'The Ultimate Kick', 'Waku Waku', 'De Notenclub' en 'Get The Picture'.

Ze was wekelijks te zien bij 'Knoop in je Zakdoek', een programma met en voor verstandelijk gehandicapten. Ook presenteerde Paula het programma 'Werken aan zee'. In 2003 was Paula in het theater te zien met de Vagina monologen en in 2005 stond ze op de planken met de voorstelling 'Twee schepen van de Schele Pelikaan'.

Paula heeft na haar VWO opleiding, twee jaar Theaterwetenschap gestudeerd en is bij aanvang van het derde jaar van studierichting veranderd: de Toneelschool. In 1993 behaalde zij haar baccalaureaat.


Bron: Officiële site

Marloes


hillo

Ja het blonde is niet veel soeps vind ik eerlijk gezegd :P Maar Paula lijkt me wel tof!

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Ze heeft helemaal geen jeugdjournaal gedaan joh :o

Juudith

Ik dacht het al nadat ik het postte. Toch is ze leuk ;D
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Maakt nie tuit hoor :-*

Ze is tof ja ;D

Lennart

Het blonde kan wel, maar dan moet ze dat bruine wel laten weghalen :P Nu lijkt het alsof een huidige foto over een oude foto is heen geplakt ofzo.

Ze lijkt me wel een vrolijke deelnemer :D
Is that you in the button's box, making all that noise?

siepie

jongens, is het niet de bedoeling hier dat we hints zeggen waarom iemand wel of niet de mol is? in plaats van over haarkleur te praten..  ;)

hillo


Marloes


Mollemaarten


poltergeist


hillo

Paula is niet de mol, ze valt af in aflevering 4!