Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

[Poll] Wie gelooft de mindfuck?

Gestart door poltergeist, januari 08, 2009, 21:30:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

Is de mol pas in Ierland gekozen door de ex-mollen?

Ja
5 (41.7%)
Nee
7 (58.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

poltergeist

De mol gekozen door ex-mollen in Ierland zelf. Was dit alles spannende en vernieuwende televisie of 1 grote mindfuck voor ons? Kortom: was de mol pas in Ierland gekozen of is het opgezet spel en wist de mol het in Nederland al?

Marloes

Pure mindfuck! Ja, of er zijn toch twee mollen ...

hillo


Sjors

Ik ga ervan uit dat de mol echt pas in Ierland gekozen is.

hillo


poltergeist

Wel, je hebt dan 0.0 voorkennis van opdrachten, kent de kandidaten niet door en door. Weet niet wie je van de crew je mag benaderen voor bijkomende opdrachtinformatie etc etc. Meer practische redenen dus. (Als 1 kandidaat bij de biecht te lang wegblijft om hem bij te werken gaat dat opvallen natuurlijk).

Bovendien zit je met gevallen zoals Dennis die het zo graag "niet" zijn en zogezegd een andere naam in de pc ingaf. Wat als die goed gegokt had? Dan was het toch oneerlijk spel geweest?

wicky the viking

nee

ik geloof de mindfuck zoals hier genoemd niet
kijk eens terug naar afgelopen jaren !
hoe vaak is de mol wel niet ergens geweest om ergens op te oefenen ?
dat zou bij deze situatie dus niet meer mogelijk zijn
ik denk dat de mol van te voren overal van op de hoogte is

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Citaat van: poltergeist op januari 09, 2009, 11:41:41 AM
Wel, je hebt dan 0.0 voorkennis van opdrachten, kent de kandidaten niet door en door. Weet niet wie je van de crew je mag benaderen voor bijkomende opdrachtinformatie etc etc. Meer practische redenen dus. (Als 1 kandidaat bij de biecht te lang wegblijft om hem bij te werken gaat dat opvallen natuurlijk).

Voorkennis van opdrachten is niet zo hard nodig, in oude series werd de mol ook pas een paar uur van tevoren ingelicht tijdens de biecht. Wie van de crew je mag benaderen? Nou, niemand, behalve degene die jouw biecht afnemen. Sowieso weten al die kandidaten wel wie wél en wie niet weten wie de mol is. Zij zien ook wel wie een belangrijke crewtaak heeft en wie een minder belangrijke ;)

En 1 kandidaat hoeft helemaal niet langer weg te blijven bij de biecht. Ze praten met alle kandidaten ook even over onbenullige dingen en over hoe ze vinden dat het gaat enzo. Dat kan je bij de mol gewoon een flink stuk korter houden en dan even snel zeggen wat er gaat gebeuren. Als het bij mijn serie werkte, dan zal dat ook zeker bij een professionele serie werken... ;)

Martinulus

Citaat van: hillo op januari 12, 2009, 16:18:42 PM
Citaat van: poltergeist op januari 09, 2009, 11:41:41 AM
Wel, je hebt dan 0.0 voorkennis van opdrachten, kent de kandidaten niet door en door. Weet niet wie je van de crew je mag benaderen voor bijkomende opdrachtinformatie etc etc. Meer practische redenen dus. (Als 1 kandidaat bij de biecht te lang wegblijft om hem bij te werken gaat dat opvallen natuurlijk).

Voorkennis van opdrachten is niet zo hard nodig, in oude series werd de mol ook pas een paar uur van tevoren ingelicht tijdens de biecht. Wie van de crew je mag benaderen? Nou, niemand, behalve degene die jouw biecht afnemen. Sowieso weten al die kandidaten wel wie wél en wie niet weten wie de mol is. Zij zien ook wel wie een belangrijke crewtaak heeft en wie een minder belangrijke ;)

En 1 kandidaat hoeft helemaal niet langer weg te blijven bij de biecht. Ze praten met alle kandidaten ook even over onbenullige dingen en over hoe ze vinden dat het gaat enzo. Dat kan je bij de mol gewoon een flink stuk korter houden en dan even snel zeggen wat er gaat gebeuren. Als het bij mijn serie werkte, dan zal dat ook zeker bij een professionele serie werken... ;)
Aan de ene kant geloof ik de (zo charmant genoemde) "mindfuck" wel, aan de andere kant heb ik het akelige voorgevoel dat tijdens de reünie PJ gaat zeggen. "Jongens, jullie zijn hard geflest. Er was namelijk al een mol." Maar goed, ik ga er voorlopig van uit dat de mol laten kiezen in N-Ierland echt mogelijk is: wat zou ik moeten als het niet zo is?


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

robin88

jon of anniek zijn de mol. want asl je zo'n vraag krijgt wil je natuurlijk dat er geld uit de pot gaat en ja zegt.

Watiseenmol

Dennis is mijn mol, dus ik kan het moeilijk gelove he O0

Mathidinkske

Citaat van: poltergeist op januari 09, 2009, 11:41:41 AM
Bovendien zit je met gevallen zoals Dennis die het zo graag "niet" zijn en zogezegd een andere naam in de pc ingaf. Wat als die goed gegokt had? Dan was het toch oneerlijk spel geweest?
Heeft ie uiteindelijk niet gedaan :) (blijkt)

Wie zijn de weerwolven?

robin88

het is nog steeds niet duidelijk of het een mindfuck is of niet, maar ik denk van wel.

hillo

Er werd duidelijk gezegd dat Jon pas in Noord-Ierland werd uitgekozen. Niks geen mindfuck dus.

Martinulus

Citaat van: hillo op maart 15, 2009, 01:05:20 AM
Er werd duidelijk gezegd dat Jon pas in Noord-Ierland werd uitgekozen. Niks geen mindfuck dus.
Quoth Jon: "Ik had me er helemaal op ingesteld om te winnen, en er niet als eerste uit te gaan... maar nu blijf ik tot het einde."

Echt hoor, mensen die nog steeds geloven dat het een mindfuck is houden zichzelf voor de gek.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio