Viviënne van den Assem is niet de mol!

Gestart door hillo, december 04, 2008, 20:39:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Viviënne van den Assem
Oud-Beijerland, 15 november 1983
Actrice

Viviënne kreeg haar eerste rol in Goudkust als Sophie Bergman in 2000-2001. Ook speelde ze in de film 'Emergency Exit' en begon ze aan haar rol als Lizzy Vehmeijer in 'Onderweg Naar Morgen' die ze tot 2003 zou vertolken. Ook stond ze in het theater, met de stukken "De Bruiloft"(1998), "Nieuwe Goden"(1999), "Twelfth Night"(2000). Ondertussen heeft ze het Atheneum afgemaakt en begon ze aan een cursus productieassistentie aan de Nederlandse Film en Televisie Academie. In 2004 kreeg ze een rol in de nieuwe kindersoap ZOOP op Nickelodeon, waarin ze de rol van Elise Pardoel op zich nam.

Ook nam Viviënne de rol van Robin Willems op zich in de comedy 'Man en Paard'. Van 2004 tot en met 2007 presenteerde Viviënne, samen met Chris Silos, het televisieprogramma 'At Nick' op de zender Nickelodeon.
Hierna presenteert Viviënne, samen met Patrick Martens, het programma Supernick. Met hem presenteerde ze ook de Kids' Choice Awards van 2007. Viviënne was zelf genomineerd in de categorie beste TV ster.

Recentelijk is ze te zien in een nieuwe misdaad serie van de VARA; Deadline. Hierin speelt ze de rol van Sonja Zelenko, een computer techneut die bij een antiterreurteam werkt.  


Bron: Officiële site

Marloes

Hebben ze speciaal voor Christien gedaan natuurlijk :P

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Lies


robin88

vief is niet de mol. neemt geen risico en doet aleen dingen als ze het zeker weet. en in aflevering 8 gaat ze eruit

hillo

#5
Viviënne is niet de mol, zij ontmaskerde Jon en won daarmee het spel!

Lennart

Ik heb haar vandaag nog even gezien [jumpiej] Ze was in een winkel in Utrecht, maar ik had geen iets bij me om foto's te nemen, dus haar los aanspreken heb ik maar laten schieten :P Was wel leuk om haar en haar moeder (denk ik) zo te zien.
Is that you in the button's box, making all that noise?