Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[Poll] Wie is de mol?

Gestart door hillo, december 04, 2008, 20:45:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is de Mol van 2009?

Anniek
Jon

Lies


hillo

Citaat van: Marloes op januari 31, 2009, 15:27:17 PM
Vanaf nu ga ik voor Froukje als mol..

Ik zeg niks ::)

Nooit switchen loesje :P

Mollemaarten

Citaat van: hillo op februari 05, 2009, 21:41:50 PM
Citaat van: Marloes op januari 31, 2009, 15:27:17 PM
Vanaf nu ga ik voor Froukje als mol..

Ik zeg niks ::)

Nooit switchen loesje :P

Hahaha.. LOL... Ik blijf btw bij Anniek ;)

hillo

Wie is de Mol van 2009?

Anniek  0 (0%)
Dennis  1 (12.5%)
Froukje  1 (12.5%)
Jon  1 (12.5%)
Rick  1 (12.5%)
Sebastiaan  1 (12.5%)
Viviënne  3 (37.5%)

Totaal aantal stemmen: 8

Eén iemand zat er naast (schaam je Marloes...). Hoe zullen de verdenkingen deze week liggen? Wie is volgens jullie de Mol?

hillo


Lennart

En ik zeg wederom Viviënne :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

poltergeist

Voor onverklaarbare reden ga ik op Rick, das men gut gevoel.

hillo

Citaat van: poltergeist op februari 06, 2009, 22:57:04 PM
Voor onverklaarbare reden ga ik op Rick, das men gut gevoel.

Mocht Jon eruit gaan ga ik helemaal met je mee, ik heb ook opeens zo'n gevoel, ook al heeft hij wel al veel kandidaatsacties...

wicky the viking

ik ga alles omgooien

Aniek is nu mijn hoofdverdachte
waarom ?
Sebas was mijn 2de verdachte , echter anniek kreeg een rood scherm in de dubbele vrijstelling aflevering
ze gaf voordien aan Sebas als mol te hebben
als ze daarmee goed zou zitten
zou ze geen rood scherm gekregen hebben
Mijn Hoofdverdachte was Dennis
maar Paula stemde op hem tijdens de test en vervolgens ging ze wieberen
dus dan kan ook Dennis niet de mol zijn
Anniek was al mn nummer 3
dus die schuift dan op naar de 1ste plek

Toch vlak ik Dennis & Sebas nog steeds niet helemaal uit
zij bestieren nu plek 2 & 3

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Wie is de Mol van 2009?

Anniek  1 (20%)
Dennis  0 (0%)
Jon  1 (20%)
Rick  1 (20%)
Sebastiaan  0 (0%)
Viviënne  2 (40%)

Totaal aantal stemmen: 5

En wederom zat niemand op de afvaller. Hoeveel van ons hebben al de juiste Mol in het oog? Of is het toch Dennis?

hillo

En wederom blijf ik bij Jon, maar nu komt de aflevering waarin mijn mol altijd afvalt :'(

K-EF

Ik denk nog steeds Jon!

Jon studeerde aan de Theaterschool, de Rijksuniversiteit Leiden (Engelse Taal en Letterkunde) en aan de Universiteit van Amsterdam (Theaterwetenschap doctoraal 1989). Hij studeerde cum laude af. Zijn tweetaligheid stelde hem al vroegtijdig in staat ook in de Verenigde Staten en Engeland het toneel op te gaan. In 1982 won hij de Internationale Feats prijs voor Best Male Actor voor zijn rol in Equus van Peter Shaffer.

Van Eerd speelde bij gerenommeerde theatergezelschappen zoals Toneelgroep de Appel o.a. ín 'Marat/Sade' en bij 'Mickery/Het Gebeuren' o.a. in 'Jij de Stad'. Hij begon zijn mogelijkheden voor het lichtere genre te ontwikkelen met de cabareteske programma's 'Vreemde Trekjes', 'Bloedlink' en 'Eelt'.

De rol van Ollie B. Bommel in de musical 'De Trullenhoedster' en de concertreeks Jon van Eerd zingt Stephen Sondheim betekenden zijn doorbraak voor het Nederlandse theater. Musicals als 'There's No Business Like Show Business' en 'Titanic' volgden, maar ook toneelstukken zoals 'Het Zakkendiner' en 'Omhoog die Stok'.

Voor televisie en film heeft Jon van Eerd in tal van producties gespeeld, zoals 'Flodder in Amerika', 'Baantjer', 'André van Duins Comedy Club' en 'Meiden van De Wit'. Jon is regelmatig te horen als voice-over in commercials, games en documentaires. Ook leende hij zijn stem aan tal van personages in de na-synchronisaties van animatie- en live-action films.

In het seizoen 2008/2009
is Jon te zien zijn in de klassieke hilarische komedie van Camoletti, Boeing Boeing naast o.a. Wilbert Gieske en Chantal Janzen. Op 1 mei 2007 trouwde Jon van Eerd in het geheim met Ton Fiere. Het paar was toen al bijna vijfentwintig jaar bij elkaar.


Ja ach je weet maar nooit! misschien zit ik wel goed ;) Misschien heb ik wel een hint gevonden!
Sebas eruit ? Jammer!  :-X

Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

criar


Lies