Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Pieter Jan Hagens is dit jaar weer niet de mol!

Gestart door hillo, december 04, 2008, 20:48:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Zou het? :o

Lennart

Nee, maar we krijgen wel twee oud-presentatoren terug voor een opdracht, naast de vier BN'er-mollen :D Bekijk de intro nog maar eens goed.
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Pieter Jan is duidelijk wel de mol... Ik snap niet dat niemand dat inziet ::drama::

Mathidinkske

Citaat van: hillo op januari 16, 2009, 03:36:46 AM
Pieter Jan is duidelijk wel de mol... Ik snap niet dat niemand dat inziet ::drama::
Welnee! Hij vindt €2000 in Dennis zak! Zoiets zou de mol noooit vinden :P

(alhoewel, hij nam het in beslag...)

Wie zijn de weerwolven?

robin88

#4
Hij is duidelijk de mol, anders zou hij niet elke keer het geld afpakken als er een opdracht mislukt :P

Lennart

Dat is op zich nog best opzichtig. Wat ik wel een goede mollenstreek is, is een lagere beloning geven dan de bedoeling was. Zo heb je wel eens een opdracht die toch wat moeite kost en daar krijgen ze dan maar iets van 1500 euro voor. Wie zegt dat het niet 3000 is, maar dat PJH niet de helft achterover drukt en zo de pot dus veel lager houd dan dat hij werkelijk is?
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mathidinkske

En waarom kent hij telkens zo goed de opdracht? De mol krijgt informatie over de opdracht, dus dat zegt al veel. Pieter Jan is gewoon al die tijd de mol :o

Wie zijn de weerwolven?

robin88

ja dat vond ik ook al, En hij heeft altijd een goede plaats om de hele groep te overzien ::). dus daarom kan hij zien wie juist niet de mol is zodat hij de test niet hoeft te maken, want hij weet tog wel wie het niet is. oftewel PJH is gwon de  [Mollie1].

hillo

Ik verdenk hem nu eigenlijk toch niet meer zo :(

Lennart

Ja, maar jij staart je blind op Jon, dus dat is niet zo vreemd :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Ik staar me helemaal niet blind op Jon :P Elke aflevering begin ik blanco en elke aflevering vind ik Jon het meest mollerig. Vorig jaar deed ik hetzelfde, maar kwam ik steeds op Dunya uit omdat ik hoopte dat zij het zou zijn, dus toen was ik helemaal niet objectief :P Nu daarentegen ben ik dat wel ;D

hillo

Pieter Jan is niet de mol! Hij verdacht Sebastiaan en ging pas in de finale voor Jon ::drama::

Maar hij is wel tof!

Mathidinkske

He bah... Ik dacht echt dat hij de mol was. Zeker toen hij zei: "Een van jullie is de mol" en hij daarna glimlachte. Leek net of hij bedoelde: Stomme kinders, jullie zijn er in getrapt, ik was de mol jullie zijn allemaal verliezers :P

Wie zijn de weerwolven?