Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 1: Link

Gestart door Sjors, december 14, 2008, 00:43:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors


Link
Als ik 's morgens vroeg eens mijn bed weet uit te komen en op de fiets spring, dan heb ik bijna direct spijt dat ik mijn handschoenen niet heb aangedaan. Gelukkig went het en zijn er wel andere zaken die je bezig houden. Zo moet je oppassen bij iedere bocht die je neemt, of de weg niet spekglad is waardoor je onderuit kan gaan.

Op de snelwegen vinden veel meer aanrijdingen plaats, omdat de auto's bij het remmen iets langer doorglijden dan normaal.
Het weer zorgt ervoor dat het link is op de weg.

Vandaar dat deze opdracht gebaseert is op linkjes. Ik heb vier filmpjes samengesteld, alles in een filmpje kan op een bepaalde manier aan elkaar gelinkt worden. Aan jullie de taak om deze linkjes te vinden. Je mag voor ieder filmpje 1 gok inzenden. De filmpjes zullen in de komende dagen op random tijdstippen geplaatst worden. Mocht je het linkje van een filmpje ontdekt hebben, dan moet je meteen een pm sturen naar Sjors, met daarin het juiste antwoord. (Vermeld er even bij om welk filmpje het gaat)

De eerste die de juiste link raadt, krijgt 10 sneeuwballen, de tweede 9, de derde 8, etc. De laatste twee krijgen, mochten ze het juiste antwoord raden, geen enkele sneeuwbal. Uiteindelijk tellen we de sneeuwballen op van alle vier de filmpjes, de twee personen met het laagste aantal sneeuwballen vallen af deze ronde.
Succes!

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ze stellen in dit topic of via pm/msn.

Sjors


Kenichi

Ik snap het niet helemaal  :-X

Sjors

Alles wat je in het filmpje ziet en/of hoort, verwijst naar 1 ding.

Bijvoorbeeld al hoor je Stef Bos met Papa, en je ziet Vader Abraham en Vadertje Tijd. Dan zit het er dik in dat het thema: Vader is.

Sjors

Je kunt nog steeds je antwoorden van Filmpje 1 insturen!

Filmpje 2


Sjors

Je kunt nog steeds je antwoorden van de eerste filmpjes insturen.

Filmpje 3


Sjors

Alle antwoorden van de vier filmpjes kunnen ingestuurd worden tot Donderdag 22:22

Filmpje 4


Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Ik wist de laatste twee niet zeker :'(

Mark

jaja mensen nog maar 12 uur en 40 minuten om wat in te leveren  [jumpiej]

Antonio

Even een aanmoediging voor de mensen die nog bezig zijn:


ZET 'M OP!!!

Spreken is zilver, winnen is goud

Marloes

Ik kan de 3e maar niet vinden :'(

Sjors

De uitslag komt vanavond laat, of morgen.

Juudith

ik denk juist alleen de laatste 2 goed te hebben :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Citaat van: Juudith op december 18, 2008, 22:31:45 PM
ik denk juist alleen de laatste 2 goed te hebben :P


Samen functioneren wij echt perfect :-*

Gescheiden zijn wij dramatisch slecht