Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Hebben jullie al je eigen tuintje?

Gestart door mailman45, december 22, 2008, 21:51:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

mailman45

http://www.molehillempire.nl


Dit spel heeft op andere fora waar ik kom, een grote rage veroorzaakt, dus ik dacht: waarom zou dat hier op hotforum NIET zo zijn?

Jullie zijn vast slim genoeg om binnen no time enkele niveaus te stijgen. Momenteel zit ik op niveau 6, op server 1.


Succes.
Hier stond een leuke ondertitel...........

hillo


Sjors


mailman45

welk niveau hebben jullie?

Overigens vergat ik nog te vermelden dat je met echt geld KUNT spelen, maar het is toch veel leuker om het met uitsluitend virtueel geld te proberen?

En echt belangrijk: kijk goed op welke server je inlogt. Als je registreert op server 1 en inlogt op 2, dan vind je je tuintje niet meer terug.


Zet dud GFX ACTIEF op UIT, anders krijg je onleesbare symbooltjes.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Mathidinkske

#4
Ik zit nu als Mathias op server 2. Geinig spelletje... Je hoeft niet elke dag zolang online te zijn omdat je dan verslagen wordt door anderen :)

Mijn tuintje...

Wie zijn de weerwolven?

hillo

Citaat van: Sjors op december 23, 2008, 01:35:11 AM
en jij?

Ik heb de link nog nooit aangeklikt en heb daar ook weinig behoefte aan momenteel :P

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

mailman45

Welk niveau heb jij nu?

Ik zit nu ook op server 2 en heb in no time het tweede niveau bereikt, morgen dus het derde. Het grappige is, je speelt het in een tweede tuintje iets anders als in het eerste, je leert van de beginnersfouten.

Ik bouwde nu eerst een voorraadje op, en begon toen meteen aan de klanten op de stoep te verkopen, en had binnen de kortste keren die hele rij klanten weggewerkt (ook al boden ze misschien te weinig, maar ik had wel cash voor de volgende twee gewassen.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Mathidinkske

Ik verpatste al mijn geld toen ik het volgende level bereikte. En toen kwam er ene klant die een nieuwe vrucht wou. Ik wist helemaal niet dat we die hadden! Enfin, ik koop nu iig via de marktplaats. Als er meer mensen spelen kunnen we misschien een clan oprichten? Nja, ik denk dat er daarvoor te wienig spelen, dus ik ga me maar aanmelden bij de clan 'Groenteboer'. :P

Wie zijn de weerwolven?

hillo


Mathidinkske

Ik vind het veel leuker dan TribalWars, en TribalWars heb ik een halfjaar volgehouden :P En ook leuker dan Bitefight wat ik ook een maand of 7 volhield :P

Wie zijn de weerwolven?

Juudith

Bitefight heb ik ook nog gedaan. Vreselijk :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.