Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 4: Even sporten tussendoor

Gestart door Sjors, december 30, 2008, 22:31:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors


Voor de mensen die nog niet geschaatst hebben op het prachtige natuurijs, heb ik nu een mooie kans om lekker in de sneeuw te sporten. Jullie gaan een potje snowboarden. En wel hier: http://www.spele.nl/game/snowboarden/rufussnowride.html

De kandidaat die mij een screenshot van de hoogste score doorstuurt voor 1 januari 23:59 krijgt 100 sneeuwballen, de nummer twee krijgt 80 sneeuwballen, de nummer drie krijgt 65 sneeuwballen, de nummer vier krijgt 50 sneeuwballen, de nummer vijf krijgt 35 sneeuwballen, de nummer 6 krijgt 25 sneeuwballen, de nummer 7 krijgt 10 sneeuwballen. Je mag je scores verbeteren, ik kijk enkel naar je laatst ingestuurde score.
De persoon die na opdracht 4 de minste sneeuwballen heeft in het totale overzicht, zal afvallen.

Zijn je mede-kandidaten nog te vertrouwen?

Binnenkort zal een extra opdrachtje geplaatst worden voor extra sneeuwballen in deze oprdracht. En misschien nog wel meer?

Marloes


Mark

ik vind het juist wel geinig :P

p.s. ik heb al 10625 puntjes gescored :P wie gaat er overheen?

hillo


Mark


Juudith

Wat een kutspel :P Ik ga er morgen wel even mee bezig :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Sjors

En de winnaaar is....

Hillo met een score van 21115 verdient hij 100 sneeuwballen

De 80 sneeuwballen wint Mark met een score van 19090

Marloes staat op de derde plaats met een score van 18905 en verdient 65 sneeuwballen

Lennart krijgt 50 sneeuwballen voor zijn score van 11295

Mathidinkske, Juudith en Omarjuul krijgen 10 sneeuwballen, allen hebben zij geen score ingestuurd.

hillo

Deze eer heb ik in ieder geval nog [jumpiej]

Mathidinkske

Helemaal vergeten in te sturen ::drama::

Wie zijn de weerwolven?

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.