Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 4b: Afvaller Anton

Gestart door Sjors, december 31, 2008, 01:31:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors


Natuurlijk was het niet moeilijk te voorspellen dat er verschillende complotten tegen elkaar op moesten boksen. En de "teams" beginnen steeds duidelijker te worden. Op sommige momenten kun je maar beter vrienden zijn met de afvaller, dat kan kennis opleveren. Of moet jij het hebben van gokken?

Ik heb Anton vlak nadat hij de laatste sneeuwballen van zijn neus had geveegd, zes vragen gesteld.
Aan jullie om te voorspellen wat Anton op deze vragen geantwoord heeft. Iedereen die deze voorspellingen nog in 2008 inlevert, krijgt 20 sneeuwballen, iedereen die de voorspellingen voor 1 januari 23:59 inlevert, krijgt 10 sneeuwballen (wat tevens de deadline is)
Maaaarrrr...
De persoon die het meeste juiste antwoorden geeft, wint Immuniteit voor opdracht 4.
De persoon die het minste juiste antwoorden geeft, valt meteen af.

Met opdracht 4 valt dus iemand af en met opdracht 4b valt iemand af.
En dan beginnen jullie met 5 aan opdracht 5.
Succes!

De vragen die ik aan Anton stelde:

1. Wie gun je de titel Winterkoning het meest?
2. Wie is de slimste speler van Winterkoning?
3. Wie is de meest tactische speler van Winterkoning?
4. Wie gun je de titel Winterkoning het minst?
5. Met wie van de deelnemers van Winterkoning zou je het liefst een avondje uit gaan? (1/2/3 deelnemers kiezen)
6. Maak een lijstje van alle deelnemers, bovenaan de persoon die je denkt dat Winterkoning gaat winnen (dus niet wat je hoopt) en onderaan de persoon die je denkt dat de minste kans maakt.

hillo


Sjors

Anton zal zeker zijn aandeel hebben gehad in de afvaller van deze opdracht...

Wie dit is zien we zometeen!

Sjors

De tussen stand na opdracht 4a:

Mark - 225
Hillo - 224
Lennart - 191
Marloes - 184
Juudith - 146
Mathidinkske - 122
Omarjuul - 120

De minste punten in opdracht 4b zijn gescoord door: Omarjuul.
Hij zal helaas dus automatisch afvallen.

Daardoor staat Mathidinkske momenteel onderaan en moet zodoende ook het spel verlaten, het maximale aantal sneeuwballen in deze opdracht kan hem al niet meer helpen.

Afgevallen zijn dus: Omarjuul en Mathidinkske.

hillo

Jammer Anton 8)

En helaas Mathias :(

Antonio

Ja wat een ei...
Ik had hem alle goeie antwoorden gestuurd. Enige wat hij moest doen was ze doorsturen.
Maar ja, ik wou omarjuul er eigenlijk vorige ronde eruit hebben. Dus zo is t ook prima.
Spreken is zilver, winnen is goud

Mathidinkske

Haha typisch, ik dacht dat Anton bij de laatste toch iets anders had ingevuld :P
Maarja, ik wist toch dat ik nooit ging winnen :P

Wie zijn de weerwolven?

Mathidinkske

Citaat van: Antonio op januari 02, 2009, 11:56:53 AM
Ja wat een ei...
Ik had hem alle goeie antwoorden gestuurd. Enige wat hij moest doen was ze doorsturen.
Maar ja, ik wou omarjuul er eigenlijk vorige ronde eruit hebben. Dus zo is t ook prima.

Ja, ik ben een ei hé ;D (maar wel een betrouwbaar ei! :o *kijkt naar iedereen die nog meedoet ::) *

Wie zijn de weerwolven?

hillo

Citaat van: Mathidinkske op januari 02, 2009, 15:12:01 PM
Ja, ik ben een ei hé ;D (maar wel een betrouwbaar ei! :o *kijkt naar iedereen die nog meedoet ::) *

Moet ik me nu aangesproken voelen? :P