Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Hints in de serie

Gestart door me-mel, januari 08, 2009, 21:25:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

me-mel

tijdens de bekendmaking van de mol,

wisselden de ex mollen telkens van houding met hun armen, naar benenden, overelkaar op de rug
ik vond het erg opvallend maar kon er nog nks uithalen

hebben meer mensen dit gezien~???

poltergeist

Idd, het viel mij ook op toen ik het is herbekeek.

0= omlaag
1= omhoog
0/1 = 1 arm omhoog, 1 naar omlaag

Inge yvon dennis milouska
Vera: 0000
Anniek: 0010
volgende: 0110
Get the picture: 0110
Vivienne: 1110
volgende: ? ? 1 0/1
Jon: 0011
Dennis: 0010
Rick: 0100
Laatste: 0000

Samen: 00000010011001101110 ??10/1 0011001001000000

En dit vertaalt zich niet in het binary's :( ook zijn negatieve component geeft niks nederlandstalig op.

Mathidinkske

Nog een hint? Als Jon bij Meet Your Mole binnenkomt wordt er net 'De mol' geprojecteerd uit de intro. Dit zagen we niet bij de andere kandidaten...

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Naar Rick: Bij het begin zij Pieter Jan "Er is nog geen mol." Dit kan ook zijn: R is nog geen mol. R = Rick.

Naar Dennis: Het Geld Is Hier Maar Bij Wie? Bij die opdracht met Beethoven. Pieter Jan liet in de persrelease weten dat het antwoord in de titel zat. Bij Wie? Wie is de Mol? Bij wie lag het geld? Dennis. Het geld is hier maar bij wie is de mol? Dennis.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Lennart

En nu zei Dennis "Dit is een hele rare zin. Dit is de zin van de Mol."

...Vind ik best wel wijsen naar de vorige hint naar hem.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Watiseenmol

Wat nou als PJ steeds zegt: Er is nog een mol. Als je dat snel uitspreekt klinkt het net als nog geen mol. Misschien verwijst het naar Dennis, omdat Dennis vorige jaar ook de mol was en nu nog steeds :o  Najah, dit is iig nog logischer dan de 0110001100101001001 :P

alfroj

hm in elke aflevering zit een hint naar de corresponderende widm-serie

in aflevering 2 zat en hint die ook in serie 2 werd gebruikt: "nico is de mol" hoorde je toen achterstevoren; terwijl Dennis bij het reuzenrad staat hoor je "is de mol" achterstevoren

in aflevering 6 zie je het grote vraagteken wat volgens Sebastiaan Milouska voor moet stellen; in serie 6 was Milouska de mol, jarig op 24 juni... net als Dennis

in aflevering 7 dus die zin met 4× het woord "toen"  erin; in serie 7 zei de mol bij elke test het woord "toen", wat thais is voor "mol"

deze theorie heb ik overigens niet zelf bedacht -.- maar dennis is dus de mol
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Lennart

Dat... zou nog best eens kunnen kloppen.

Aflevering 1: Bij aankomst was het eerst Dennis, toen Viviënne en toen volgens mij Jon en Anniek. In de eerste serie waren de credits zo dat eerst de finalisten kwamen en toen de rest in afval volgorde. Misschien louter toeval, maar... eerst de Mol, toen de verliezer en als laatste de winnaar, Jon/Anniek?

Aflevering 2: 'Is de mol' achterstevoren.

Aflevering 3:
Citaat van: Lennart op februari 16, 2009, 19:39:21 PMHet Geld Is Hier Maar Bij Wie? Bij die opdracht met Beethoven. Pieter Jan liet in de persrelease weten dat het antwoord in de titel zat. Bij Wie? Wie is de Mol? Bij wie lag het geld? Dennis. Het geld is hier maar bij wie is de mol? Dennis.

Aflevering 4: Dennis probeerde bij de veiling iets voor een hoge prijs te kopen. Elise uit seizoen 4 probeerde in de tweede aflevering een vrijstelling voor iedereen te kopen voor evenveel geld (2000 euro).

Aflevering 5: Geen idee :P

6 = Milouska idd

7 = Toen Toen Toen, dit is de zin van de mol.

Als we in aflevering 8 dus een rood shirt of heel veel 'Ik' krijgen van Dennis...
Is that you in the button's box, making all that noise?

alfroj

nee in de pilot voor aflevering 8 zit je Dennis in een grot rondlopen ;) net als de Dennis uit serie 8, waar de mol zich op zijn best voelt
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Lennart

Van wieisdemol.net:
- Ramon_ merkt op dat de groene streepjes in leader, de contouren die rond de kandidaten getekend worden, voor het eerst niet allemaal van links naar rechts verschijnen. Van links naar rechts: Vera, Dennis, Hans, Froukje, Rick, Sebastiaan. Van rechts naar links: Paula. Splitsing naar links en rechts: Anniek, Viviënne, Jon. Toevoeging na aflevering 7: zijn Anniek, Viviënne en Jon de finalisten?

Ben benieuwd :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo


Watiseenmol

Dat is zo naar :o  Dat zou betekenen dat mijn mol eruit ligt in dezelfde aflevering als vorig jaar mijn mol eruit ging  :(  Is puur toeval [denk]

hillo

Haha, je verdacht Patrick? Dat was ook wel dom dan zeg ::drama:: :P

En nee, je hebt niet het recht om over mijn Dunyaverdenking te beginnen :P (maar mijn mol overleefde deze keer wel aflevering 7 ;D )

Watiseenmol

een mol die zich wil indekken door chaoot te zijn. Maar ik had al gezegd, dit jaar volg ik een andere tactiek :P

Marloes

Ik moet zeggen dat ik die Dennis-hints wel erg goed vind :P Heb ik me net overgegeven aan de generaal ::drama::