Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Voorkennis

Gestart door poltergeist, januari 18, 2009, 10:52:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Citaat van: robin88 op februari 28, 2009, 16:48:32 PM
goed uitgezocht. maar deze metode vind ik erig onbetrouwbaar. want Jon zie je bijna niet mollen, en Anniek het meest die maar 28% heeft ???. verder is Jon gwoon een goede speler die (denk ik) ook de finale gaat winnen. en zo dennis ook al zei. als vief de mol is eet ik mijn pet en zonnebril op. dan heeft dennis geluk want ik denk dat vief verliest en anniek de mol is.

ik moet trouwens nog wat opbiegten: dit is pas het eerste seizoen dat ik kijk. vorig seizoen heb ik een beetje gezien en verdacht ik patrick omdat ik maar 2,5 aflevering heb gezien  ;D. maar als deze serie afgelopen is. verheug ik me al op volgend jaar.

De methode bleek erg betrouwbaar vorig jaar. En als je wat meer ervaring krijgt in het kijken van series zal je merken dat je de mol vaak weinig ziet mollen en pas in de laatste aflevering de echte acties te zien krijgt ;)

Citaat van: Sjors op februari 28, 2009, 16:54:21 PM
Hmm.. 88 lijkt me best een handig getal.
Deelbaar door 2,4,8. Dus je kunt er gemakkelijk veel verschillende afstanden mee opmeten.

Maar dan krijg je 44, 22 en 11 wat allemaal kutgetallen zijn om in je hoofd steeds te moeten onthouden. Ik ben het met polt eens dat 70 makkelijker is dan, want het grootste gedeelte leg je gewoon dat hele touw languit en alleen het laatste stuk kan je gebruik maken van opvouwen. En wat vief en anniek hier deden werkt dan ook prima, gewoon die laatste metertjes even lopen en schatten.

Sjors

Sowieso hoef je het niet te onthouden, je kon het toch gewoon opschrijven?
Daarnaast maakt het als je het hele touw languit doet, of je nou 70 of 88 hebt, optellen zal niet veel verschil maken.
Voordeel van het 88 touw is dat kortere stukjes ook gemakkelijk zijn te doen, met mooie getallen.
Ik ben van mening dat als je het touw languit doet, er weinig verschil is tussen 70 en 88. Terwijl 88 gemakkelijker is voor bijvoorbeeld stukjes van ongeveer 11 meter etc.

hillo

Mwah ik denk juist dat je sneller fouten maakt met 88 (ook al hoef je het niet te onthouden, bij het optellen maak je sneller een fout). En als je alles mag opschrijven, dan kan je ook gemakkelijk 70 door 2, 4 en 8 delen. Krijg je wel rare getallen, maar die kan je ook gewoon onder elkaar zetten en optellen, dus dan maakt het weinig uit of je nou 70 of 88 hebt denk ik.

poltergeist

En voor het 2de jaar op rij werkt de techniek! (Hij wordt nog maar 2 jaar gebruikt voor de volledigheid  ;D)

robin88

lekker boeie. volgend jaar ga ik ook deze theorie volgen en zeze theorie had het goed.

poltergeist

Citaat van: robin88 op maart 12, 2009, 21:52:08 PM
lekker boeie. volgend jaar ga ik ook deze theorie volgen en zeze theorie had het goed.

Dus zeg je nu dat je de theorie op niks vind trekken maar dat je hem wel gaat pikken in de toekomst?  :-\ ;D

robin88

neee zouw bedoel ik her niet

hillo

Citaat van: robin88 op maart 13, 2009, 07:32:37 AM
neee zouw bedoel ik her niet

Leer toch eens typen ::drama::

robin88

sorry de typles was te duur. :P