Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wat ga jij van het weekend kijken?

Gestart door Sjors, september 25, 2004, 14:53:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

Citaat van: Ik op oktober 04, 2004, 09:47:45 AM
je reageert zeker zo op die vrouwenmoppen zodat jij weer een berichie heb he... ;) ;)

maar terug naar het topic...
nietus, want ik kijk niet eens bij die top 10 ofzo.,,,

maar goed.. boeie.. ik kijk altijd een film op zaterdagavond, en meestal huren we dereen... waat dan altijd horror is...
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

deze week komt er een goede film... ik geloof "along came a spider" of het is een andere film... maar ik weet wel dat er een goede film komt...

Monique

dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ja maar die heb ik al 3 keer gezien dus die hoefk nie nog een keer te zien... maar hij is idd heel goed... nog een goede film is "gone in 60 seconds" nog niet gezien maar hij lijkt me heel goed...

Sjors

Citaat van: Ik op oktober 08, 2004, 19:41:20 PM
ja maar die heb ik al 3 keer gezien dus die hoefk nie nog een keer te zien... maar hij is idd heel goed... nog een goede film is "gone in 60 seconds" nog niet gezien maar hij lijkt me heel goed...

Ja ik heb gehoord dat hij heel goed is, een vriend van me heeft hem gezien en vond hem heel goed

Ik

ik heb het opgenomen omdat het tegelijk kwam met expeditie robinson en het blok...

mailman45

Ik mis het programma Russen in het overzicht. Misschien omdat dat tegenover ER sttat geprogrammeerd?

iig gedeeltelijk.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Sjors

Citaat van: mailman45 op oktober 12, 2004, 17:53:20 PM
Ik mis het programma Russen in het overzicht. Misschien omdat dat tegenover ER sttat geprogrammeerd?

iig gedeeltelijk.

Hij staat erbij hoor!

Lies

Je kon 10 opsies selecteren, meet heb dr maar 4, 10 zou ik nooit allemaal kunnen zien, want moet ook tijd aanmijn verslaving besteden :P Msn

Lies

Niet het week end maar vanaaf, ga ik charmed kijken en ik ga naar de goude televisie ring kijken denk ik, E.R. Is namelijk genomineerd,,

Ik


Lies


Ik

kopspijkers... kep ook wegmisbruikers gezien

Susa

jah ik ook en dat was met zon vraag over een verkeersbord toch? was wel grappig het was dus laag vliegende vliegtuigen, en ik zag zo op een poster waar me buurmeisje op aan het kijken was het antwoord, en zij zo, ohh jij weet het goed :P (ik was aan het oppassen )

li-tje

kijk altijd het glazen huis, de meeste mensen vinden dr nie veel an, mar tog, tis wel 1 van mn favo programma's!!! ;)