Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Wat ga jij van het weekend kijken?

Gestart door Sjors, september 25, 2004, 14:53:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

je kent Navy Seal van amerika.... nou S.A.S. is hetzelfde alleen engels... en bij dat programma vragen ze 30 burgers die 10 dagen lang HEEEEEELLL zware opdrachten doen...

Monique

dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Citaat van: Ik op februari 13, 2005, 16:18:55 PM
je kent Navy Seal van amerika.... nou S.A.S. is hetzelfde alleen engels... en bij dat programma vragen ze 30 burgers die 10 dagen lang HEEEEEELLL zware opdrachten doen...

wanner komt dat, waar?

Ik

zaterdag-reality tv-21:00... maar volgende week is de laatste of de op-??n-na laaste aflevering...

dark_faerie

het hele weekend op mtv BAMMIEJ en nog 3 andre programmas want t is "stunt weekend" ofzo ....:D :D :D :D :D

Lies

jah heb ik gezien = ]
Heb ook dat ene gezien dat ze mensen gaan bespieden maar die ze gaan bespieden weten dat al ofzo :P one bad trip ofzo

dark_faerie

ow hahah dat keek ik ook met zon vrouw die haar vriend niet vertrouwd en dan denkt ze dat ze die vriend gaat bespieden maar eigelijk gaat die vriend dan "doen alsof hij vreemdgaat" omdat hij het al weet ofzow ,, toch??

Lies

jah =] das leuk..

ook zo met groot ouders die denken dat ze hun kleindochter gaan bespieden.. maar dat weet ze.. en gaat ze doen of ze naakt gaat poseren enzo maar eigelijk staat ze daar gewoon in bikine :P

Monique

waar is dat? en hoe laat? enzo ? :P ::)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

weet niet was een weekend lang...


Ik ga meiden van de wit kijken :D en Joan of Arcadia.. Ze beginnen wel tegelijk zo ongeveer ::) maar ik zie ze maandag pas want ik neem ze altijd op :)

dark_faerie

did weekend kwam de film Wishmaster ...me mamiej vond m "luguber" =P

Ik

Citaat van: Monique op februari 13, 2005, 16:56:30 PM
Citaat van: Ik op februari 13, 2005, 16:18:55 PM
je kent Navy Seal van amerika....

uhm... nee dat ken ik niet .. ;)

ken jij "G.I. Jean" (de film) nou das de navy seals...

Citaat van: Mylene op maart 17, 2005, 20:45:39 PM
did weekend kwam de film Wishmaster ...me mamiej vond m "luguber" =P

waar gaat het dan over...??