Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 7c: Tactisch Slapen

Gestart door Sjors, januari 29, 2009, 21:49:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Beste kandidaten,

We zitten alweer aan het einde van januari, dus iedereen heeft na de drukke decembermaand zijn gewone ritme weer kunnen oppakken. Tijd om weer eens wat te gaan verstoren. Deze opdracht speelt namelijk tussen 21:00 - 3:00 en 6:00 - 12:00.
De opdracht zal gespeeld worden tussen team Hillo en team Marloes + Mark.

Hillo moet zoveel mogelijk ijsblokjes verzamelen en alleen Hillo mag ijsblokjes in de vriezer doen. Het aantal ijsblokjes dat Hillo in de ijskast doet, is precies het aantal minuten dat hij moet wachten voor dat hij ze eruit mag halen. In de tijd dat de ijsblokjes in de ijskast liggen, kunnen Marloes en Mark op bezoek komen om ze eruit te halen. Alles wat voor die tijd door Marloes en mark uit de ijskast is gehaald telt niet mee voor het totaal.

Hillo mag maximaal 1 keer per uur een hoeveelheid ijsblokjes in de ijskast stoppen, met een minimale hoeveelheid van 5 ijsblokjes per keer. Hillo heeft de tijd van vrijdag 21:00 tot maandag 12:00 om 180 ijsblokjes bij elkaar te sparen.

Er vallen 100 sneeuwballen te verdienen, voor iedere keer dat Hillo een aantal ijsblokjes in de ijskast doet gaan er 5 sneeuwballen af.
Het winnende team wint per persoon dat aantal sneeuwballen. (Hillo wint als hij 180 of meer ijsblokjes heeft gespaard, Marloes en Mark winnen als Hillo dit niet gelukt is)

Succes!

hillo

#1
okee :)

Jammer dat ik moet werken vrijdag zaterdag en zondag... ::drama::

Sjors

Let er wel op, dat om 3:00 en 12:00 de ijskast automatisch geleegd wordt. Dus het telt niet door...

hillo

Ik ben nu net thuis, net een paar minuutjes te laat :'(

Maar mag ik nu al dingen erin stoppen en dat die pas vanaf 6 uur tellen? Nee zeker :P

hillo

Laat ik er eens 180 inflikkeren :P

hillo

Bedankt voor de 95 sneeuwballen [jumpiej]

Marloes