Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

MolFanDag

Gestart door hillo, februari 01, 2009, 20:39:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Misschien is het een idee om dit jaar met een paar HF'ers naar de MFD te gaan? Als een meeting. Normaal zou ik er niet snel heengaan, maar als we er een meeting van maken met wat leuke mensen dan ben ik uiteraard van de partij! Misschien daarna met z'n allen ergens wat eten.

Waarschijnlijk is het 15 of 22 maart (als het ongeveer zoals eerdere jaren valt). Allebei zondagen. Wie voelt hier iets voor? Zet dan je naam op de lijst ;D

- hillo
- ?

Mollemaarten

Citaat van: hillo op februari 01, 2009, 20:39:42 PM
Misschien is het een idee om dit jaar met een paar HF'ers naar de MFD te gaan? Als een meeting. Normaal zou ik er niet snel heengaan, maar als we er een meeting van maken met wat leuke mensen dan ben ik uiteraard van de partij! Misschien daarna met z'n allen ergens wat eten.

Waarschijnlijk is het 15 of 22 maart (als het ongeveer zoals eerdere jaren valt). Allebei zondagen. Wie voelt hier iets voor? Zet dan je naam op de lijst ;D

- hillo
- Maarten (maar wel met de .com'ers... Als ieder jaar ::))

Sjors


WIDMJokertje

Ik ga er wel heen, maar kan niet zeggen dat ik echt met jullie ga optrekken. Er komt een vriend van me mee, die ik vlak bij amersfoort op pik, en er komt nog een vriendin van mij mee, uit mijn klas. Ze wil heel graag maar haar ouders willen haar niet brengen.  ::drama::
Dus misschien kan ze met ons mee  :)
Terug van geweest, ofzo?

hillo

Misschien kunnen we wat anders doen op de dag van de fandag? [jumpiej] Want eigenlijk willen Sjors en ik niet naar de fandag, maar iets anders doen :P

Juudith

Waarom willen jullie niet heen dan? :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Omdat het hele concept ons niet trekt :P