Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 5

Gestart door hillo, februari 06, 2009, 14:34:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Nog zeven kandidaten spelen het spel. Na een lasergame opdracht waar een aantal kandidaten wordt afgeschoten, een zak met geld mysterieus verdwijnt, Sebastiaan overleeft maar niks verdient en er uiteindelijk slechts €2500 in de pot komt, volgen de kandidaten de kruisvaarders. Na een vliegreis zijn ze op de plaats van bestemming: Jordanië. Maar het spel gaat meteen verder. De kandidaten moet waterpijp roken en fruitsmaken herkennen. Er is veel discussie tussen de dames en heren, maar uiteindelijk is de opdracht grotendeels geslaagd. Tot slot spelen ze nog een spel ganzenbord in een eeuwenoud theater en wint Dennis een vrijstelling. Tijdens de test wordt duidelijk voor wie geen plek in de volgende ronde in Jordanië is weggelegd: Froukje weet het minst over de mol en moet diezelfde dag nog terug naar huis...



[Mollie1]

hillo

Leuke aflevering! En wat ik helemaal tof vind is dat ze eindelijk een keer naar een Oosters land gaan ;D Schept weer een prachtige sfeer.

Mooie opdrachten ook deze keer en een aantal hilarische uitspraken. Froukje duidelijk niet de mol, dus die had ik al afgeschreven, maar dat ze er dan uit moet vind ik wel weer Ka Uu Tee :(

En de generaal is de Mol, mark my words! :P Maar om toch geen tunnelvisie te krijgen hou ik de rest in de gaten en blijven Anniek en Rick een goede nummer 2 en 3 :)


Aflevering12345678910
Verdachte
1FroukjeJonJonJonJon
2JonFroukjePaulaAnniekRick
3AnniekAnniekAnniekFroukjeAnniek
4PaulaPaulaFroukjeViviënneViviënne
5RickRickDennisRickDennis
6ViviënneViviënneViviënneDennisSebastiaan
7DennisDennisRickSebastiaanFroukjeFroukjeFroukjeFroukjeFroukjeFroukje
8SebastiaanSebastiaanSebastiaanPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaula
9HansHansHansHansHansHansHansHansHansHans
10VeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVera

hillo

Kijkcijfers: 1.394.000 [jumpiej]