Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 7

Gestart door hillo, februari 19, 2009, 22:05:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Dennis en Viviënne hebben een complot en dat ontgaat de andere drie niet. De twee komen voortdurend bij elkaar, maar als puntje bij paaltje komt weten ze eigenlijk allebei niet wat het complot precies inhoudt. Tijdens een Eurolandentocht door de supermarkt begint Dennis te mollen waardoor er uiteindelijk maar 300 euro verdiend wordt en ook tijdens een wandeling door een prachtige omgeving met een groot blok ijs gebeuren de nodige verdachte dingen. Rick is niet de sterke man die hij zegt te zijn, Jon laat het blok een aantal keer vallen, Dennis smijt het kapot vlak boven een stroomversnelling en Anniek vertraagd de boel aanzienlijk. De enige die goed haar best lijkt te doen is Viviënne. Ook bij de volgende opdracht weet zij maar liefst 1700 euro voor de pot te verdienen. Viviënne kan de mol niet zijn, of toch wel? Drie kandidaten stemmen op de vierde bij de test en nummer vijf viel af. Rick gaat niet mee naar de wereldwonderen, maar vliegt meteen terug naar Nederland.



Woei! [jumpiej]

hillo

Rick eruit, wat perfect in het patroon van mijn mol past. De andere drie zitten op Jon, Rick niet, dus Rick valt af. De generaal is de mol! ;D


Aflevering12345678910
Verdachte
1FroukjeJonJonJonJonJonJon
2JonFroukjePaulaAnniekRickRickDennis
3AnniekAnniekAnniekFroukjeAnniekAnniekAnniek
4PaulaPaulaFroukjeViviënneViviënneViviënneViviënne
5RickRickDennisRickDennisDennisRickRickRickRick
6ViviënneViviënneViviënneDennisSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaan
7DennisDennisRickSebastiaanFroukjeFroukjeFroukjeFroukjeFroukjeFroukje
8SebastiaanSebastiaanSebastiaanPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaula
9HansHansHansHansHansHansHansHansHansHans
10VeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVera

Sjors

Ze beginnen al een mooie pot op te bouwen, mooier dan de jaren hiervoor volgens mij.

hillo

Klopt, er wordt veel verdiend, maar vorige jaren kon er ook veel vaker wat uit de pot als ik het me goed herinner. Dat is nu haast nooit...

Sjors

Ik weet niet volgens mij valt dat de laatste jaren wel mee, met veel geld uit de pot.
In een BN'er serie is het hoogste geldbedrag dat gewonnen is €24.475,- in Seizoen 6 met Milouska.

Momenteel zit er in dit seizoen €20.300,- in de pot. Dus valt nog mee.
Zullen ze erover heen gaan?

Verder vond ik de ijsblokken-opdracht wel weer leuk. Het klinkt zo simpel, maar uiteindelijk blijkt het toch een echte Mol opdracht te zijn. Alleen het ijs wou volgens mij niet zo smelten.

hillo

Die opdracht was een beetje verkeerd ingeschat denk ik door de productie, want hij werd met het grootste gemak gehaald :P

Maar vooral in het seizoen met Yvon uit m'n hoofd was er vaak een opdracht met iets als "als het lukt krijgen jullie 3000,  lukt het niet, dan wil ik dat bedrag van jullie"

En dat is hier nog nooit geweest..

Sjors

Het is nooit echt zo gebracht nee. Ind it seizoen heb je van die dingen bij het bal van de berg rollen en in deze aflevering het producten spel. Er kan wel geld uit de pot, maar het is nooit een aanzienlijk bedrag dat verloren of gewonnen kan worden.

hillo

Inderdaad, ze hebben heel veel opdrachten waarbij ze geld per iets kunnen winnen. Dan is het mollen ook veel lastiger denk ik omdat je vrijwel nooit niks goed hebt in een opdracht ;)

alfroj

hmmm gezien serie 7 is Dennis de mol
"Toen Viviënne zei, ja ik ga die uitdaging aan om het geld te verdubbelen, toen zei Jon, oké, dan doe ik ook wel mee. Als ik in mijn eentje zou zijn, zou ik niet meedoen. Maar als Viviënne meegaat, dan doe ik wel mee. En toen dacht ik van ja, wat ben je jezelf nou aan het indekken, dus toen dacht ik van ja, dit is een zin van de Mol."

maar ik denk eigenlijk Vivienne
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Toen is mol in het thais (zoiets was het toch), niet in het jordaans of wat dan ook... En hij vertelt iets wat gebeurd is. Mijn studie wijst uit dat het gebruik van toen dan sowieso aan de lopende band voorkomt :P

hillo

Kijkcijfers: 1.234.000

Daling :o :( Maar nog steeds wel goed volgens mij

wicky the viking

Citaat van: alfroj op februari 20, 2009, 12:53:48 PM
hmmm gezien serie 7 is Dennis de mol
"Toen Viviënne zei, ja ik ga die uitdaging aan om het geld te verdubbelen, toen zei Jon, oké, dan doe ik ook wel mee. Als ik in mijn eentje zou zijn, zou ik niet meedoen. Maar als Viviënne meegaat, dan doe ik wel mee. En toen dacht ik van ja, wat ben je jezelf nou aan het indekken, dus toen dacht ik van ja, dit is een zin van de Mol."

maar ik denk eigenlijk Vivienne
en toen kwam er een olifant met met een grote snuit en die blies dit verhaaltje uit
Rare Jongens ,
Die Romeinen