Expeditie Robinson verder met Eddy Zoëy

Gestart door Sjors, februari 20, 2009, 01:02:00 AM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

CiteerHILVERSUM -  Eddy Zoëy is de nieuwe presentator van Expeditie Robinson. De BNN-oudgediende, die onlangs is aangetrokken door RTL, vervangt de vorig jaar overleden Ernst-Paul Hasselbach. Dit maakte programmadirecteur Remko van Westerloo van RTL5 woensdag bekend.

Hasselbach overleed op 11 oktober 2008 door een auto-ongeluk in Noorwegen. Hij presenteerde Expeditie Robinson tien seizoenen lang. Volgens Van Westerloo heeft RTL lang geworsteld met de vraag of en hoe het tv-station verder moest met de realityserie waarin zestien mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland.

Eerder was al bekend dat Zoëy voor RTL5 de datingshow Take Me Out gaat presenteren. Voor BNN presenteerde Zoëy de laatste jaren Nu We Er Toch Zijn.

"Van tevoren stond al vast dat de nieuwe presentator van goede huize moest komen en veel ervaring moest meebrengen. Toen ik in gesprek raakte met Eddy Zoëy kwam het programma al snel op tafel, omdat ik in hem de gedroomde presentator zag. Ik had niet gedacht dat hij zo'n fan zou zijn van de serie", zegt Van Westerloo.

Hij heeft hoge verwachtingen van het elfde seizoen. "Tijdens de afgelopen twee seizoenen stegen de kijkcijfers en herwon het programma zijn kracht." Dat het programma een vervolg krijgt zonder Hasselbach is een zorgvuldige afweging geweest. "Zo'n programma moet zo'n tragische gebeurtenis kunnen overleven. Hasselbach had niet anders gewild en de ploeg is er ontzettend op gebrand door te gaan. Ze willen zijn naam en eer hoog houden", beargumenteert de programmadirecteur.

Zoëy presenteert de serie samen met de Vlaanse Evi Hanssen. De opnamen in Maleisië beginnen in april, de uitzendingen beginnen in september.
Bron: telegraaf.nl

Dus toch een nieuw seizoen van Expeditie Robinson.

Mathidinkske

Hmmm... Afwachten wat het wordt zonder Ernst-Paul.

Wie zijn de weerwolven?

Marloes

En je kunt je nu opgeven! :o  Dus Sjors, grap your kans!

Mollemaarten

Citaat van: Marloes op februari 23, 2009, 18:43:49 PM
En je kunt je nu opgeven! :o  Dus Sjors, grap your kans!

Haha, geniaal (onderstreepte :P )

Wat vinden jullie Van Eddy Zoëy als nieuwe presentator?? Hij lijkt mij persoonlijk baggerpoep :P

hillo

Eddy Zoëy is best leuk denk ik! Hij heeft een totaal niet serieuze, maar ook een juist heel serieuze kant, dus ik denk dat hij het wel goed kan :)

Mathidinkske

Iemand die al weet wie de kandidaten zullen zijn?

In de krant stond dat het allemaal vrouwen zullen zijn...

Wie zijn de weerwolven?

hillo

Citaat van: Mathidinkske op juli 23, 2009, 12:19:20 PM
Iemand die al weet wie de kandidaten zullen zijn?

In de krant stond dat het allemaal vrouwen zullen zijn...

Dat klinkt als een serie naar m'n hart  ;D

poltergeist