Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 8

Gestart door hillo, februari 26, 2009, 22:08:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Zonder Rick reizen de laatste vier kandidaten naar Petra per trein. Elk in hun eigen wagon. Tijdens deze reis moeten ze allemaal een puzzel oplossen, waardoor ze geld uit een kluis kunnen halen. Viviënne vindt wonder boven wonder al snel haar antwoord tussen honderden ballonnen en verdient daarmee 300 euro. Ook Jon, die erachter komt dat 'Ik zie het niet' op zijn wagon geschreven staat, wint 100 eurootjes. Dennis en Anniek daarentegen doen het minder goed. Anniek maakt een fout bij het sorteren van foto's en Dennis lost zijn rekenpuzzel net te laat op. Helaas. Of is één van hen de Mol? In Petra krijgen de kandidaten de opdracht een foto te maken van een tombe, zonder ook maar één toerist. En hoe goed ze het ook proberen, het lukt ze niet. In kleine ondervraginkjes laat de ene kandidaat wat glippen waar de ander tactische vragen stelt, maar echt veel wijzer wordt niemand er van. En na een hoop gemeet is het uiteindelijk Viviënne die er met de allerlaatste vrijstelling vandoor gaat. Dit ten koste van Anniek. Gelukkig voor haar was haar test die ze op Jon invulde niet de slechtste en ook Jon moest niet naar huis. Het was Dennis die de finale net niet haalde...



Leuk ;D
of niet?

hillo

Stomme groepsfoto, ik wil gewoon die ene waar Dennis vanaf geknipperd is! ::drama:: Maargoed...

Leuke aflevering, afvaller voor mij totaal niet onverwacht, mol voor mij helemaal duidelijk, mister Generaal! Oeh leuk, dan zou ik het gewoon al vóór aflevering 1 goed voorspeld hebben aan iedereen ;D


Aflevering12345678910
Verdachte
1FroukjeJonJonJonJonJonJonJon
2JonFroukjePaulaAnniekRickRickDennisAnniek
3AnniekAnniekAnniekFroukjeAnniekAnniekAnniekViviënne
4PaulaPaulaFroukjeViviënneViviënneViviënneViviënneDennisDennisDennis
5RickRickDennisRickDennisDennisRickRickRickRick
6ViviënneViviënneViviënneDennisSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaan
7DennisDennisRickSebastiaanFroukjeFroukjeFroukjeFroukjeFroukjeFroukje
8SebastiaanSebastiaanSebastiaanPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaula
9HansHansHansHansHansHansHansHansHansHans
10VeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVera

hillo

Kijkcijfers: 1.110.000

Schandalig die daling ::drama:: Maar er was donderdag dan ook een hoop ander gedoe op tv :(

robin88

voetbal was op tv ajax doooor yeah. jammer voor twente, NEC had toch al geen kansen meer.

maar nu weer ff trug bij wie is de mol. ik vond het raar dat anniek op een hele rare manier haar code niet heefft ontdekt. ze had eenm foto niet gezien ???. jammer voor dennis dat hij eruit is ik had hem de winst wel gugund. niet slim dus voor 100% op jon te gaan. dat weten wij dus nu ook. anniek spreide op jon en vief (zei ze) dus het kan nog makkelijk zijn dat anniek de mol is. maar het viel me ook op dat vief haar ballon al rij snel vont. ik hoop voor de winnaaar dat er in afl. 9 veel geld wordt verdient. zo wat denken jullie na afl. 8?

Lennart

Nee, Anniek die had 5 foto's en ze moest de vier eerste gebruiken om de volgorde te bepalen. Het is dus zo dat ze drie foto's goed heeft en er dan nog twee over heeft. Eén van die twee foto's komt ze onderweg helemaal niet tegen, maar zij dacht van wel. Vandaar dat zij de laatste foto ontdekte (de vierde) en toen dacht dat de vijfde (degene die er helemaal niet tussen hoort) als laatste moest, omdat die nog over was.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Juudith

Kheb 't pas vanmorgen gekeken :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

robin88

dat kan anniek wel zeggen. maar ze is een goede actrice dus ik denk dat ze gwon weer gelogen heeft. [jumpiej]. maar het kan ook zijn dat jij gelijk hebt, en dat zal ook wel want dit is pas het eerste seizoen dat ik kijk :P.