Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 9

Gestart door hillo, maart 05, 2009, 21:44:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

De laatste drie kandidaten, Anniek, Jon en Viviënne, de drie finalisten van 2009, zij die het spel het best speelden, rijden diep de woestijn in. Na een nacht op een prachtige locatie begeven zij zich naar een prachtige open vlakte. Geweldig, echt geweldig. Jon met haviksogen krijgt de taak Anniek en Viviënne te begelijden terwijl zij in geblindeerde auto's zitten. Maar helaas ziet Jon geen diepte. De mol geniet van de finale. Die avond spelen ze een opdracht met kaarsjes. En wat een symboliek, want de kaarsjes van alle afvallers worden uitgeblazen, waardoor er uiteindelijk een 850 zichtbaar wordt. Die gaat dan ook de pot in, waardoor deze nog een beetje groeit. En dan is het tijd voor de allerlaatste opdracht, waarin de kandidaten driemaal een keuze moeten maken tussen geld en een vraag goed op de test. Anniek neemt maar één vraag op de test en 800 euro, Viviënne pakt twee vragen en 300 euro en Jon neemt drie vragen en verdient helemaal niks. Waar is de mol? En bovenal: Wie is de mol? Viviënne loopt naar Pieter-Jan. De pot bedraagt meer dan 20.000 euro, en die zijn...

voor Viviënne! Zij is de winnaar van Wie is de Mol? 2009! En wie ontmaskerde zij? Dat zien we pas volgende week, in aflevering 10...



Wat vonden we? [jumpiej]

hillo

O my dear dearest goodie! Ik heb alles goed gehad van begin af aan :-\ Tenminste, dat denk ik, haha. Vief was vanaf het begin voor mij de winnaar. Gewoon de manier waarop ze neergezet werd, heel berekenend. En toen ging ze ook nog eens stemmen op mijn mol Jon. Geweldig! Een hele leuke winnaar!

En tja, Jon ook nu weer met die auto's. Meneer de generaal (ik hoop dat het een hint is :P ), je hebt het goed gedaan, mol dat je bent...


Aflevering12345678910
Verdachte
1FroukjeJonJonJonJonJonJonJonJon
2JonFroukjePaulaAnniekRickRickDennisAnniekAnniek
3AnniekAnniekAnniekFroukjeAnniekAnniekAnniekViviënneViviënneViviënne
4PaulaPaulaFroukjeViviënneViviënneViviënneViviënneDennisDennisDennis
5RickRickDennisRickDennisDennisRickRickRickRick
6ViviënneViviënneViviënneDennisSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaan
7DennisDennisRickSebastiaanFroukjeFroukjeFroukjeFroukjeFroukjeFroukje
8SebastiaanSebastiaanSebastiaanPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaula
9HansHansHansHansHansHansHansHansHansHans
10VeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVera

robin88

leuke aflevering. jammer dat ze zeiden, 'een van Jullie is de mol en de andere de verliezer. en dat zien jullie volgende week.' ik dacht schaalleeg1stuivertje. ik wou 't nu al weten. maar ik weet nu voor 100% zekre dat Jonnie de mol van waar is de mol niet grappig is, en dat Jon van wie is de mol; de mol is. en dan dacht ik nog wel dat Anniek de mol is. maar ze is de verliezer. (denk ik)

Lies

Citaat van: robin88 op maart 05, 2009, 21:50:21 PM
leuke aflevering. jammer dat ze zeiden, 'een van Jullie is de mol en de andere de verliezer. en dat zien jullie volgende week.' ik dacht schaalleeg1stuivertje. ik wou 't nu al weten. maar ik weet nu voor 100% zekre dat Jonnie de mol van waar is de mol niet grappig is, en dat Jon van wie is de mol; de mol is. en dan dacht ik nog wel dat Anniek de mol is. maar ze is de verliezer. (denk ik)

Weinig ervaring met de mol?
Je had er natuurlijk op kunnen rekenen dat ze pas volgende week de mol bekend zullen maken ;)

robin88

pas eerste seizoen dat ik kijk  :P

hillo

Even for the record:

Marloes is geswitcht van Jon naar Anniek omdat Vief in de vooruitblik naar volgende week (vanavond) lacht naar Anniek :P
En ik mag haar uitlachen als het toch Jon is ;D En zij mij niet als het inderdaad Anniek is 8)