Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 10

Gestart door hillo, maart 12, 2009, 21:47:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Vanavond was het zover. Vera, Hans, Paula, Sebastiaan, Rick en Dennis bespreken hun ervaringen met het spel. Hoe voelde het om als eerste af te vallen? Hoe was het om te liegen? Wie zat op wie? Dan komt Viviënne binnen. Zij is de winnaar! Rest nog één belangrijke vraag... Wie is de Mol? Jon en Anniek komen binnen. Eén is de verliezer. De ander de Mol...



Het mag er eindelijk uit! Jon is de mol! Viviënne wist het en ook Anniek, maar voor haar blijft het helaas bij zo'n 3 prachtige weken in Noord-Ierland en Jordanië.

In het kasteel in Lisse zien we hoe Jon te werk ging. Soms subtiel, soms overduidelijk. Een komische mol dit jaar. En dat hadden wij natuurlijk allang kunnen weten!

Wat vonden we ervan?


hillo

Wajo! Het is me eindelijk een keer gelukt. Meneer de generaal had ik helemaal door! ;D

Goede mol als je het mij vraagt, en ook een hele grappige. Die dansjes in de supermarkt, geweldig :P


Aflevering12345678910
Verdachte
1FroukjeJonJonJonJonJonJonJonJonJon
2JonFroukjePaulaAnniekRickRickDennisAnniekAnniekAnniek
3AnniekAnniekAnniekFroukjeAnniekAnniekAnniekViviënneViviënneViviënne
4PaulaPaulaFroukjeViviënneViviënneViviënneViviënneDennisDennisDennis
5RickRickDennisRickDennisDennisRickRickRickRick
6ViviënneViviënneViviënneDennisSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaanSebastiaan
7DennisDennisRickSebastiaanFroukjeFroukjeFroukjeFroukjeFroukjeFroukje
8SebastiaanSebastiaanSebastiaanPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaula
9HansHansHansHansHansHansHansHansHansHans
10VeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVera

robin88

eegt grappig om anniek en viv rondjes te late reiden. jammer dat ik het zolang fout had. maar en goeie mol.

Martinulus

De grappigste mol die we ooit hebben gehad.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio