Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wie is de beste mol ooit?

Gestart door hillo, maart 12, 2009, 22:12:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is de beste mol ooit?

Serie 1: Deborah
Serie 2: Nico
Serie 3: George
Serie 4: Elise
Serie 5: Yvon
Serie 6: Milouska
Serie 7: Inge
Serie 8: Dennis
Serie 9: Jon

hillo

De negende mol is bekend: het was Jon die tien weken lang zijn identiteit geheim heeft moeten houden. Hij is de opvolger van acht eerdere mollen, die elk het spel op een eigen manier speelden. Wie vond jij de beste mol? Stem en laat het weten!

hillo

Ik blijf bij mijn keuze van vorig jaar: George en Milouska.

Eigenlijk vond ik ze allemaal gewoon goed, allemaal een andere tactiek die keer op keer bleek te werken. En sowieso het feit dat je als mol naast meer dan een half jaar lang je mond houden tegen familie enzo, ook nog eens 3 weken lang intensief verborgen moet blijven binnen een groep. Als je dat volhoudt... petje af hoor!

Lennart

Deborah en Milouska. Nu lijkt het alsof ik de donkere vrouwen selecteer, en dat is ook zo, maar Deborah was gewoon veel te duidelijk (in een van de eerste afleveringen zie je haar al doodsnerveus de groep rondkijken en alles) en Milouska... Ik hield niet van die 'Maar ik ben dom!'-tactiek.
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

En waarom stem je dan op ze als beste mol ooit? :P

Lennart

...oeps XD Ik las de vraag verkeerd :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

Juudith

Ik vond Milouska een hele goede mol :D Geen cent binnengehaald en iedereen dacht "neeee, die is het écht niet!". Dat is wat een mol hoort te toen; niet verdacht zijn en weinig tot geen geld binnenhalen.
En Sjors natuurlijk :D
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Mathidinkske


Wie zijn de weerwolven?

hillo

Citaat van: Juudith op maart 13, 2009, 21:18:05 PM
Ik vond Milouska een hele goede mol :D Geen cent binnengehaald en iedereen dacht "neeee, die is het écht niet!". Dat is wat een mol hoort te toen; niet verdacht zijn en weinig tot geen geld binnenhalen.
En Sjors natuurlijk :D

Wij lijken echt zooo op elkaar gewoon :-*

Juudith

Citaat van: hillo op maart 13, 2009, 22:27:18 PM
Citaat van: Juudith op maart 13, 2009, 21:18:05 PM
Ik vond Milouska een hele goede mol :D Geen cent binnengehaald en iedereen dacht "neeee, die is het écht niet!". Dat is wat een mol hoort te toen; niet verdacht zijn en weinig tot geen geld binnenhalen.
En Sjors natuurlijk :D

Wij lijken echt zooo op elkaar gewoon :-*
:-*
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

robin88

Dennis is de beste mol. maar Jon nog altijd de grappigste