Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Kandidaten WIDM 2010

Gestart door Lennart, maart 17, 2009, 23:45:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lennart

Wie mogen er van jullie wel in een volgend seizoen komen?

Ik verwacht zelf dat de BNN-jongeling trend nog wel even door gaat zetten. We hebben nu Sander Lantinga, Nicolette Kluijver en Dennis Storm wel gehad. Filemon? Sophie Hilbrand? Ruben Nicolai? Valerio Zeno?

Ik verwacht ook wel een radiopresentator. Gijs Staverman, Paul Rabbering, Sander Lantinga, Coen Sweijnenburg, Hans Schiffers.. En wie zou er nou geen betere aansluiting zijn op dat rijtje dan Giel Beelen? Claudia de Breij zou ik ook ontzettend cool vinden, maar ik denk niet dat die zomaar maximaal 3 weken van haar kind gescheiden wil worden. Eddy Zoey? Eric Corton? Het zou zomaar kunnen.

Presentators zullen natuurlijk ook wel aan de bak komen. Irene Moors lijkt me een hartstikke coole kandidaat, maar ik denk niet dat die er zich snel aan zal wagen. Eva Jinek lijkt me vet grappig na haar "Ik zie je borsteeeeh!" bij het NOS. Sipke Jan Bousema lijkt me echt leuk, maar ja, die doet natuurlijk de kinderversie. Nance? Robert ten Brink... Waarschijnlijk ook wel wat onbekende mensjes waar je nog nooooit van hebt gehoord. Esther ter Horst, Hugo Maerten... Meh.
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Ik hoop, net als elk jaar, nog steeds op Nikki Plessen en Sophie Hilbrand ;D Giel Beelen heeft al eens kenbaar gemaakt dat hij nooit zelf mee zou willen doen ;)

Verder misschien die blonde van Zoop? Nicolette nog iets heet ze dacht ik. En wie van de 'oudjes'? Yvonne van der Hurk, Liz Snoijink, Inge Ipenburg, Dick Jol, Annette van Trigt, Vera Mann, dat soort types.

Lennart

#2
Nicolette van Dam, ja. Die zou wel cool zijn. Joey van der Velden, Sita Vermeulen zouden ook nog twee leuke jonge kandidaten zijn.

Van de oudjes... Anne-Mieke Ruyten? Misschien Alfred van den Heuvel. Bracha van Doesburgh of Hadewych Minis zouden goed kunnen, lijken me ook geschikt voor dit programma. Horace Cohen lijkt me ook wel zo'n iemand die er wel aan mee zou willen doen.

Edit: Weet je wat grappig zou worden? Iemand van de Jeugd van Tegenwoordig (en dan er als eerste uit ;D)
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mathidinkske

Ruben Nicolai zit nu bij de AVRO, dus die zien we misschien en hopelijk wel terug het tiende seizoen. Sophie zou ook leuk zijn ja ;D

En waarom doet Frans Bauer nooit eens mee? :P

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Nee! Als die meedoet, bah. Laat hem maar lekker gaan met zijn Bananensplit.

Doe dan maar Marco Borsato. That'd be cool.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Marloes

Ik hoop stiekem nog steeds op Art Rooijakkers :P Maarr verder lijken me Floortje Dessing, Gordon, Mari van de Ven en Carice van Houten ook wel leuk :P Bracha van Doesburgh en Ruben Nicolai zijn denk ik erg geschikt voor WIDM.. en ze zijn tof ;D  Helga van Leur voor de vertegenwoordiging van de oudjes? Of Frits Sissing [buiging]
Nicolette van Dam vind ik een dom wijf en Frans Bauer.... daar heb ik het maar niet over :P

hillo

Gordon.. Yeah right..

Bracha lijkt me ook leuk en Ruben Nicolai moet maar lekker blijven lama-en en niet aan widm meedoen, ook al vind ik 'm wel tof. ;D

Lennart

De Lama's zijn opgehouden hoor :P (Thank god)
Is that you in the button's box, making all that noise?

alfroj

Jan de Hoop als oudje zou tof zijn :P
maar Pieter-Jan hintte wel vrij sterk naar een speciale serie, dus met winnaar, mollen... wie weet
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Zoiets moeten ze niet doen. ::drama:: En PJ zegt elk jaar dat het een bijzondere serie is 'waarin iets gebeurd wat in de heeeele geschiedenis van wie is de mol nog noooooit gebeurd is'. Kortom: het wordt waarschijnlijk gewoon weer een doodnormale (overigens wel geweldige) serie ;D

hillo

Ilse de Lange! Die lijkt me ook echt supertof ;D En dan moet ze maar de mol worden, want dan blijft ze tot het eind ;D

Lennart

Ik moet wel zeggen dat ik het voor Roeland Fernhout leuk zou vinden als hij nog eens mee mocht doen, omdat hij door ziekte het spel moest verlaten, maar dat is dan ook wel de enige.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Sjors

Een tiende serie, dat moet gewoon terug naar het begin. Onbekende Nederlanders.

hillo

Waldemar Torenstra lijkt me ook leuk :)

Martinulus

Citaat van: Sjors op maart 29, 2009, 01:57:09 AM
Een tiende serie, dat moet gewoon terug naar het begin. Onbekende Nederlanders.
Dat onderschrijf ik.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio