Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Kandidaten WIDM 2010

Gestart door Lennart, maart 17, 2009, 23:45:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Ik zeg alle eerste afvallers, en geen afvaller bij executie 1

Marloes

#16
T schijnt dat Frits Sissing meedoet :P Maar toen ik research ging doen, las ik weer dat dat eigenlijk niet kan, omdat de opnames van WIDM gedurende de Musical Awards aan de gang waren ::drama:: En toen ik nog verder research ging doen, las ik dat de opnames van WIDM wss nog niet eens gestart zijn ::drama:: ::drama::

Lies

#17
Inderdaad het schijnt Japan te worden met o.a. Frits Sissing en andere B en C artiesten, aldus NOS
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2009/06/art000001C9EE7DF4F0684C.html

Maar als marloes dit bovenstaande zegt... *-)

pff ik dacht ik zal wel een van de eerste zijn.. is Marloes me weer voor :( :P

Marloes

Citaat van: Lies op juni 18, 2009, 12:28:20 PM
Inderdaad het schijnt Japan te worden met o.a. Frits Sissing en andere B en C artiesten, aldus NOS
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2009/06/art000001C9EE7DF4F0684C.html

Maar als marloes dit bovenstaande zegt... *-)

pff ik dacht ik zal wel een van de eerste zijn.. is Marloes me weer voor :( :P
Aggerm :P

hillo


Lies

AMSTERDAM - Na een opgedoken filmpje en veel speculaties zijn de deelnemers van Wie Is De Mol? nu echt bekend. Loretta Schrijver, Sanne Vogel, Tim Akkerman, Barbara Barend, Manuel Venderbos, Hind Laroussi, Erik van der Hoff , Arjen Lubach, Frits Sissing en Kim Pieters gaan aankomend seizoen de strijd met elkaar aan.

Dat schrijft De Telegraaf vrijdag.

De bekendmaking van de nieuwe generatie deelnemers valt op dezelfde dag als de uitreiking van de gouden Televizier-Ring. Het spelprogramma maakt samen met Gooische Vrouwen en Boer Zoekt Vrouw kans op de prestigieuze televisieprijs voor het beste televisieprogramma.

Saboteren

In Wie Is De Mol? gaan tien kandidaten de strijd met elkaar aan. Tijdens het uitvoeren van diverse opdrachten moeten de kandidaten achterhalen wie de saboterende mol in hun midden is.

Het tiende seizoen van het AVRO-programma wordt vanaf 7 januari uitgezonden. De opnamen vonden dit keer plaats in Japan.

bron: nu.nl

hillo


hillo



vlnr: Arjen, Sanne, Erik, Tim, Frits, Barbara, Hind, Manuel, Kim, Loretta

poltergeist

Ligt het aan mij of hebben ze de "kijk ik ben beroemd!" look niet?

Marloes


alfroj

ik heb een hind ontdekt [/slechte grap]
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Martinulus

Citaat van: alfroj op november 01, 2009, 17:26:29 PM
ik heb een hind ontdekt [/zeerslechte grap]
Ik heb even verbeterd :P


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio