Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Flashback

Gestart door Sjors, maart 29, 2009, 01:54:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

CiteerNet 5 is toch wel een beetje de moeder van de reality-programma's. De zender heeft al Expeditie Robinson, Terra Incognita en Peking Express uitgezonden. En er komt nu een nieuw programma aan: Flashback.

Flashback speelt zich net als zijn soortgenoten af op een exotische lokatie. Drie koppels brengen een etmaal door op deze lokatie. 23 uur lang krijgen ze allerlei opdrachten en uitdagingen. In het laatste uur, als de vermoeidheid heeft toegeslagen, wordt getest hoeveel ze nog weten van de voorbije dag.

Het programma begint met de quiz. Bij elke vraag zal aan de hand van flashbacks duidelijk worden, wat zich heeft afgespeeld en welk koppel het beste heeft gepresteerd.

"We zoeken al een tijdje naar een nieuw reality format", zegt Net 5-programmaleider Karin de Groot in een persbericht. "We denken dit te hebben gevonden in Flashback. Dit format heeft alles in zich om heel succesvol te zijn."

bron: zappen.blog.nl

Ben zelf wel benieuwd naar de exacte uitwerking van het concept.
Wat vinden jullie er van?

hillo

Hoop dat de opdrachten beetje spectaculair zijn, dan kan het erg leuk zijn denk ik

Sjors

Ben benieuwd naar wie het gaat presenteren :P:P

Juudith

Het lijkt me een apart programma, ben benieuwd hoe het uitpakt (en wanneer de eerste online variant komt, lol)
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Mollemaarten

Citaat van: Sjors op maart 29, 2009, 03:32:33 AM
Ben benieuwd naar wie het gaat presenteren :P:P
\

Katja :P.. Wedden, ik bedoel Net 5 heeft nu ook eindelijk een echte celeb, dús doet die meteen alles :P

hillo


Marloes


Sjors


Mollemaarten