Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Inschrijving kandidaten

Gestart door hillo, april 09, 2009, 02:45:28 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

In mei is het zover: de kick-off van een nooit eerder online gespeeld spel! (Hier op Hotforum dan :P )

Ik wil er nog niet teveel over kwijt (deels ook omdat het concept in m'n hoofd nog niet helemaal compleet is), maar het spel is in ieder geval gebaseerd op Expeditie Robinson en Survivor (= USAversie) met als motto:

Outwit, Outplay, Outlast

Het is dus zaak andere mensen te slim af te zijn, ze te overspelen en uiteindelijk te overleven. Dit alles speelt zich af op een prachtige setting, die zich perfect leent voor spannende, intrigerende opdrachten en bloedstollende eilandraden. Wie wordt de ultieme survivor? Wie wordt Online Robinson 2009?

In dit topic kan je je inschrijven! We hebben vrij veel deelnemers nodig! Ik verwacht geen plotselinge storm, dus waarschijnlijk zit je er gewoon bij als je je inschrijft ;)

hillo

#1
Deelnemerslijst:

- Martijn
- Sjors
- Lennart
- Mathias
- Maarten
- Mario
- Judith
- Jorg
- Christien
- Sebastiaan
- Luuk
- Jouw naam hier?

Martinulus



Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Sjors


Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Mathidinkske


Wie zijn de weerwolven?

hillo

Vet, we hebben al een half ER-van-tv kamp! [jumpiej]

Mollemaarten


poltergeist


Juudith

Ik doe wel mee als er te weinig mensen zijn. Moet namelijk wel examens doen dit jaar. :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Jaaaa, Juudje ;D

Examens zijn simpel joh ::drama:: En als het écht begonnen is heb jij al vakantie [jumpiej]

Jorg

Om Sjors een plezier te doen, count me in ;D
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

vieffan

lijkt me leuk, maar heb wel examens. Mijn laatste is 2 juni. daarna ben ik dus pas echt heel actief. daarvoor kan ik maar eens per dag ofzo online zijn.

Juudith

Citaat van: vieffan op april 16, 2009, 21:41:45 PM
lijkt me leuk, maar heb wel examens. Mijn laatste is 2 juni. daarna ben ik dus pas echt heel actief. daarvoor kan ik maar eens per dag ofzo online zijn.
Ah, jij dus ook. Ook vwo? :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Citaat van: vieffan op april 16, 2009, 21:41:45 PM
lijkt me leuk, maar heb wel examens. Mijn laatste is 2 juni. daarna ben ik dus pas echt heel actief. daarvoor kan ik maar eens per dag ofzo online zijn.

Leuk! ;D