Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Spel 5: Overlegtopic

Gestart door Lennart, april 19, 2009, 00:43:33 AM

Vorige topic - Volgende topic

Lennart

Om alles overzichtelijk te houden, gelieve in dit topic jullie gedachten, verdenkingen en complottheorieën te posten naar eigen wens. Het hoeft uiteraard niet, maar als je een waterdichte theorie hebt waarmee je een weerwolf denkt te hebben gevonden... wie weet geloven ze je!
Is that you in the button's box, making all that noise?

Lennart

Wakkerdam schrikt zich kapot als op een dag de burgemeester is heengegaan. Nu is dit op zich niet erg, maar hij was de laatste uit een lange lijn van burgemeesters, die in Wakkerdam niet gekozen, maar opgevolgd worden. Omdat het maar een relatief klein dorpje is en ze geen vetes willen krijgen, besluiten de dorpelingen om gewoon een stemming te houden, met als stelregel niet op jezelf te stemmen. Sowieso was er voor de burgemeester verder vrij weinig te doen. Het kwam eigenlijk neer op een eretitel.

Wie geeft zich op als opvolgend burgemeester?
Is that you in the button's box, making all that noise?

poltergeist

Marloes al niet, want die zit in het verre turky in de volgende week.  ::drama::

Mollemaarten

Hallo!!

Ik wil enerzijds wel burgemeester zijn, maar anderzijds ook niet, dat zit namelijk zo, als burgemeester voeg je eigenlijk weinig toe, maar het staat wel leuk op je cv... Snappez-vous?

Mochten jullie tóch denken, nou die maarten, die zou burgemeester moeten worden, mogen jullie natuurlijk wel stemmen op mij... ;)

hillo

Ik wil meestal niet, maar dan word ik het vaak toch ::drama::

poltergeist


Sjors


poltergeist

Zijn we weer naar de boodschapper aan het schieten ja... ook altijd hetzelfde

Sjors

Ik vind je gewoon enorm geschikt als burgemeester

Mathidinkske

Ik ga stemmen op Polt of Maarten :P Maarten enerzijds omdat ik graag eens wil zien wat hij allemaal zou doen als BM en polt omdat hij gewoon de geschikste is :P Alhoewel, bijtend sarcasme... Zit daar misschien een verwijzing in?

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

De burgemeester werd gekozen en het was niemand minder dan Poltergeist. Als burgemeester had hij de macht om, wanneer over een kwestie gelijk werd gedacht door iedereen, de knoop door te hakken. Hij trok al gauw in het oude huis van de bloedlijn van de burgemeesterfamilie in.
In zijn enthousiasme om alles te weten te komen, komt hij op een oud document. Hierin staat beschreven hoe weerwolven, die blijkbaar bestaan, en de burgemeesterfamilie een eeuwenoude overeenkomst blijken te hebben gehad. Zo lang als de burgemeesterfamilie blijft leven, zullen de weerwolven niet op mensen jagen.
Hij besluit te gaan slapen en de volgende dag maakt hij het nieuws bekend. Het dorpje Wakkerdam reageerde geschokt, maar al snel werd duidelijk dat ze het document geloofden. Er waren al vaker tekens geweest die hierop wezen - kippen werden geslacht, karkassen van grote beesten werden buiten het dorp gevonden, half opgevreten en rottend in de zon. Bang om nu zelf het doelwit van de weerwolven te worden, besloten ze op onderzoek uit te gaan.

Wie werd er als weerwolf zijnde verdacht?
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo


Lennart

Nee, de weerwolven zitten waarschijnlijk nog in een winterdip ofzo.
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Het zullen dus wel Martijn en Marloes zijn ;D

Martinulus



Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio